• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530
    Red skrev 2012-01-23 08:28:44 följande:

Ikväll blir det core på friskis!

Coren gick bra! Tyvärr var det forfarande helt fullt på friskis av alla nyårslöften, men jag tyckte jag fick plats under passet iaf. Hon har gjort om passet en del och nu är det lite mer kondition inblandad vilket känns bra, man är liksom varmare under passet.

Ikväll blir det löpning inplanerat. Får se om det verkligen blir det eller om det blir rask prommenad, det känns ganska halt här just nu. Sedan skall jag försöka köra mitt nya hantelpass hemma i källaren haha, får se hur det går!

• 120530
    Red skrev 2012-01-24 08:05:45 följande:

Ikväll blir det löpning inplanerat. Får se om det verkligen blir det eller om det blir rask prommenad, det känns ganska halt här just nu. Sedan skall jag försöka köra mitt nya hantelpass hemma i källaren haha, får se hur det går!

Det var alldelse för halt igår :( Det blev växelvis långsam jogg, rask prommenad och ibland tom stapplande gång! På fredag skall jag försöka springa på slingan i skogen, går inte det bättre får det bli löpband på friskis tills snön/isen töat bort.

Ikväll blir det mag-dvd och hantelpass hemma!

• sofi 88

I måndags körde jag ju bodybalance, gick riktigt bra, hade fortfarande träningsverk idag. Å nu har vi kört ett hårt pass i stallet och jäklar vad mycket bättre det gick nu än i måndags :) Så otroligt roligt när det går framåt och jag känner att jag orkar mer och mer. 

En liten parentes är att jag och m2b blir radhusägare (bostadsrätt visserligen men ändock radhus!) nu! Vi vann budgivningen idag och imorgon får jag åka och skriva papper. Eftersom m2b är i Frankrike i tre veckor nu så har jag fullmakt, yey! Nu är vi vuxna och snart med bolån å hela kittet, haha. Jag är så lycklig <3

• förlovadflicka
    sofi 88 skrev 2012-01-25 16:24:45 följande:
    I måndags körde jag ju bodybalance, gick riktigt bra, hade fortfarande träningsverk idag. Å nu har vi kört ett hårt pass i stallet och jäklar vad mycket bättre det gick nu än i måndags :) Så otroligt roligt när det går framåt och jag känner att jag orkar mer och mer.

En liten parentes är att jag och m2b blir radhusägare (bostadsrätt visserligen men ändock radhus!) nu! Vi vann budgivningen idag och imorgon får jag åka och skriva papper. Eftersom m2b är i Frankrike i tre veckor nu så har jag fullmakt, yey! Nu är vi vuxna och snart med bolån å hela kittet, haha. Jag är så lycklig <3
    Grattis, så roligt! :D
  • 120530
    sofi 88 skrev 2012-01-25 16:24:45 följande:
    Grattis! Jag kan lova dig att så fort man har hus undrar man vad man gjorde med allt tid förrut :) Fast väldigt roligt ä det så klart och det känns speciellt med något man äger själv.
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!