• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530

Har varit segtmed träningen sedan i lördags du det varit fullt upp med annat. Idag skall jag till kiropraktorn igen, och då borde jag nog egentligen inte springa dagen efter vilket jag gjorde sist. Får sikta in mig på ett pass löppass på torsdag!

• sofi 88

Idag blev det först 15 min crosstrainer, sen 30 min bodypump följt av 60 min shake it. Helt död i min stackars kropp men belöningen när man kommer hem att älsklingen ÄNTLIGEN flyttat hem till mig igen efter 1 år och 1 månad i Sthlm gör att man glömmer allt slit  <3 Så nu är vi officiellt sambo igen och kommer ALDRIG mer bo på olika håll igen. 

• förlovadflicka

Kände mig som en tjockis när vågen visade 61 kilo så idag har jag ätit riktigt nyttigt och rört på mig och det ska jag fortsätta med!

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-30 20:34:30 följande:
    Idag blev det först 15 min crosstrainer, sen 30 min bodypump följt av 60 min shake it. Helt död i min stackars kropp men belöningen när man kommer hem att älsklingen ÄNTLIGEN flyttat hem till mig igen efter 1 år och 1 månad i Sthlm gör att man glömmer allt slit <3 Så nu är vi officiellt sambo igen och kommer ALDRIG mer bo på olika håll igen.
    Duktig du är med träningen! Måste vara skönt att bo tillsammans igen efter så lång tid!
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-11-30 22:51:27 följande:
    Kände mig som en tjockis när vågen visade 61 kilo så idag har jag ätit riktigt nyttigt och rört på mig och det ska jag fortsätta med!
    Gahhh, säg inte att 61 är mycket! Jag väger 63 och vill väga 60... Har en veckas träningspaus pga "ont i benet", knasig rygg och för mycket att göra. Skall ta tag i mitt min träning på lördag igen!
  • sofi 88
    Red skrev 2011-12-01 07:33:24 följande:
    Duktig du är med träningen! Måste vara skönt att bo tillsammans igen efter så lång tid!
    Tack :) Känner att jag kommit igång lite nu. 
    Usch, jobbigt när ni pratar vikt, jag väger ju rätt mycket för min längd men sen är jag också ganska kurvig så då blir det ju mer vikt i kurvorna...  Förespråkar än en gång måttbandet. Jag vägde mindre än jag gör nu för några år sen, ca 5 kg, men jag kan svära på att jag inte var mycket smalare på måttbandet faktiskt. Kan ha samma kläder som då, muskler tar mindre plats men väger de med :)
  • förlovadflicka

Red: förlåt, menar självklart att det är mycket för just mig :) men med tanke på hur du tränat sedan jag startade tråden så borde det mesta av din vikt vara muskler ändå ;)

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-12-01 15:36:30 följande:
    Tack :) Känner att jag kommit igång lite nu.
    Usch, jobbigt när ni pratar vikt, jag väger ju rätt mycket för min längd men sen är jag också ganska kurvig så då blir det ju mer vikt i kurvorna... Förespråkar än en gång måttbandet. Jag vägde mindre än jag gör nu för några år sen, ca 5 kg, men jag kan svära på att jag inte var mycket smalare på måttbandet faktiskt. Kan ha samma kläder som då, muskler tar mindre plats men väger de med :)
    Får ta tag i och mäta mig på lördag när jag sätter fart igen efter en veckas paus Synd bara att jag inte mätte mig för ett år sedan så man kunde jämföre lite mer!
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-12-01 15:46:17 följande:
    Red: förlåt, menar självklart att det är mycket för just mig :) men med tanke på hur du tränat sedan jag startade tråden så borde det mesta av din vikt vara muskler ändå ;)
    Ingen fara, förstår att du menade så :) Men siffror är jobbiga att tänka på iaf.. man skulle nog egentlige inte ha någon våg!
  • sofi 88
    Red skrev 2011-12-01 16:02:49 följande:
    Ingen fara, förstår att du menade så :) Men siffror är jobbiga att tänka på iaf.. man skulle nog egentlige inte ha någon våg!
    Vi äger ingen våg :D Jag går till mamma å pappa och väger mig ibland och jag vet att det finns en på gymmet. Men det är ganska skönt att slippa den hetsen. 
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!