Red skrev 2011-12-20 08:25:26 följande:
Igår blev det 7 km löpning med mb2 på den bligsamma tiden 55 minuter, men jag sprang iaf och det kändes bra. Inget håll eller ont i benhinnorna. Hoppas, hoppas att tomten har en pulsklocka till mig för nu är jag riktig sugen :)
Ikväll blir det platt mage stark rygg dvd:n!
Sofi 88: Vad var det för hästar du provred?
Duktig du är som springer! Denna veckan blir det nog bara ridning onsdag å torsdag som jag trodde först, om jag inte mot all förmodan skulle få ett träningssug på juldagen, haha, troligt.....
Hästarna är ett russ (1999 stor C) som är en riktig skogsmulle som dessutom älskar att hoppa små hinder. Välriden får jag säga, satt bara på den i 30 min men tyckte han jobbade på fint, Pajas hette han :) Sen andra är ett sto som heter Merimba eller om det var Marimba, tror hon var halvblod och har tydligen tävlat hoppning på hög nivå när hon var ung (1991) och har gått som avelssto länge. Hon är duktig på dressyr och fortfarande duktig på att hoppa men det är lite lägre hinder nu pga hennes ålder. Hon var lite starkare än lilla russet men väldigt rolig och frammåt. Så det blir nog en tur nästa vecka med en av ägarna om vi får tid. :)