• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Blev ett entimmas pass på gymmet idag, känner mig lite mör i kroppen! Gått ner 1 kg så det var ju glada nyheter. 

• aniara

Hittade den här bilden på Runner's Worlds hemsida och tänkte dela med mig :D
    Jag drack alldeles før mycket vin igår när vi hade projektavslutning på jobbet, och sov dessutom väldigt dåligt i natt, men jag ska førsøka gøra något i alla fall (minst en promenad).
  • förlovadflicka

Haha, den var bra den!

Jag pluggar på distans, så jag försöker resa mig upp då och då och göra lite övningar och så tar jag utfallssteg om jag ska hämta något/gå på toa eller så :) Känns väldigt sunt iaf :)

• 120530
    Aniara: Den var bra Glad Har försökt tänka så de senaste veckorna och det har gått bra :)

Idag blev det intervall igen. Sist sprang jag 250 meter så fort jag kunde och promenerade sedan 2 minuter. Detta uppredades 6 gånger. Före och efter joggade jag 1 km långsamt. Då tyckte jag det var lite väl långa promenader så idag drog jag ner dem till 1,45 min. Kutade på som f-n det fyra första varven och blev sedan toktrött. Gjorde så gott jag kunde de sista men tyckte det gick riktigt långsamt och var ganska missnöjd när jag kom hem.

Efter att jag duchat laddade jag upp passet från pulsklockan och såg att  jag verkligen sprungit riktigt, riktigt snabbt de första. De två sista var ju långsammare men fortfarande snabbare än de snabbaste förra gången! Häftigt att man kan bli fartblind på det hållet Glad

Så nu är jag nöjd iaf haha! Det skadar inte heller att jag provade min klänning idag och den satt som en handske, bra dag idag Glad
  • 120530

Ny vecka nya tag! Var på spa i helgen och bestämde mig för att vila och ta det lugnt. Simmade några längder och gick en prommenad, men det var allt.

På onsdag är det exakt 1 månad kvar till mitt bröllop så nu skall jag verkligen ge allt! Synd att det kommit snö bara, gör det svårare att löpträna :( På vägen hem ifrån spa svängde jag inom Rusta och köpte hantlar, så nu är jag verkligen laddad inför "operation-snyggare-armar-på-en-månad " haha!

Ikväll blir det core på friskis!

• sofi 88

Igår körde jag ungefär samma gympass som jag kört i torsdags, ser faktiskt skillnad på mina överarmar/axlar. Kör några hantelövningar för just det området. Å idag blev det en rejäl genomkörare av mig och russet, fy sjutton vad jag fick jobba för att få honom att göra som jag ville. Red en hel del utan stigbyglar och satt å flåsade å kändes som att mina stackars ben skulle dö. Ikväll blir det body balance, se om det är någon kraft kvar i kroppen!

• sabz

Är det någon som har testat Jillian Michaels - 30 days shred? Jag påbörjar den alltid men sen är det alltid något som kommer imellan så att det inte blir av :(

Jag och min sambo köpte nyligen ett xbox med kinect, så lite dance central ska jag väl kunna köra iaf även om jag komme rhem sent :D

• förlovadflicka
    sabz skrev 2012-01-23 13:14:34 följande:
    Är det någon som har testat Jillian Michaels - 30 days shred? Jag påbörjar den alltid men sen är det alltid något som kommer imellan så att det inte blir av :(

Jag och min sambo köpte nyligen ett xbox med kinect, så lite dance central ska jag väl kunna köra iaf även om jag komme rhem sent :D
    Har inte provat, vad är det? :)
  • sabz

PTn Jillian Michaels från Biggest loser. Hon har släppt massa tränings dvds och detta är en av dom. Den går ut på att man kör hennes träningspass en gång varje dag i 30 dagar. Ett träningspass är 20 minuter och det finns 3 olika nivåer. När Nivå 1 börjar bli för lätt så byter man till nivå 2 osv. Detta ska tydligen ge en bra effekt på kroppen.
    Bästa är om man även lägger in lite cardio utöver den styrkan man kör där.

Hade varit kul om någon mer ville köra så man inte kan fuska och peppa varandra :)

• förlovadflicka
    sabz skrev 2012-01-23 16:06:22 följande:
    PTn Jillian Michaels från Biggest loser. Hon har släppt massa tränings dvds och detta är en av dom. Den går ut på att man kör hennes träningspass en gång varje dag i 30 dagar. Ett träningspass är 20 minuter och det finns 3 olika nivåer. När Nivå 1 börjar bli för lätt så byter man till nivå 2 osv. Detta ska tydligen ge en bra effekt på kroppen.
    Bästa är om man även lägger in lite cardio utöver den styrkan man kör där.

Hade varit kul om någon mer ville köra så man inte kan fuska och peppa varandra :)
    Det lät ju lite bra faktiskt, var har du köpt den och för hur mycket? :)
Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!