• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Idag var det ridning och då blev det hoppning. Fick en häst jag inte ridit innan som behövde MYCKET innerskänkel, och allt skulle såklart hoppas och galopperas i "fel" håll, högre, tydligen är hon bättre i vänster varv men i höger så vill hon bara springa in i mitten som en galning. Så jag satt och bankade på som sjutton med högerskänkeln så nu lär jag ha träningsverk i endast den. Typiskt. Alla hinder revs dessutom förutom den sista gången, då stod två kvar... Ingen hoppkarriär i sikte för den hästen, eller mig heller för den delen! Hoppas jag får samma pålle nästa vecka, då utan hoppning, så jag kan få lite revansch!

• sofi 88

*höger varv ska det såklart så, inte högre... :D 

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-12-01 21:55:47 följande:
    Idag var det ridning och då blev det hoppning. Fick en häst jag inte ridit innan som behövde MYCKET innerskänkel, och allt skulle såklart hoppas och galopperas i "fel" håll, högre, tydligen är hon bättre i vänster varv men i höger så vill hon bara springa in i mitten som en galning. Så jag satt och bankade på som sjutton med högerskänkeln så nu lär jag ha träningsverk i endast den. Typiskt. Alla hinder revs dessutom förutom den sista gången, då stod två kvar... Ingen hoppkarriär i sikte för den hästen, eller mig heller för den delen! Hoppas jag får samma pålle nästa vecka, då utan hoppning, så jag kan få lite revansch!
    Haha, dina ridlektioner verkar alltid gå så vilt till! Hästar som "springer in i mitten" minns jag bara ifrån när man 6-7 år och inte nådde ner för sadeln ;)
  • sofi 88
    Red skrev 2011-12-02 07:22:14 följande:
    Haha, dina ridlektioner verkar alltid gå så vilt till! Hästar som "springer in i mitten" minns jag bara ifrån när man 6-7 år och inte nådde ner för sadeln ;)
    Haha, ja det är alltid lite action när vi har ridlektion. Nu har de haft lite hästbrist så då har de tagit in lite nya hästar som kanske inte alltid varit så lämpade för lektionsridning... hehe. Men nådde ner, det gjorde jag, hon är bara väldigt stark och samtidigt tror jag hon är lite svag i sin ena sida eller något. Därför hon försöker skära när hon får möjlighet. Men man lär sig ju väldigt bra med sånna hästar, ser vad ens egna svagheter är och man får verkligen jobba med att stabilisera och sådär. Så det är ju bra. Funderar på när mitt nästa träningstillfälle blir, helgen är lite fullbokad och nu blir det storstädning!
  • 120530

Nu sätter jag fart igen efter drygt en veckas paus ifrån träningen! Tyvärr hinner jag inte träna idag pga att vi skall på valslektion, men det kan väll räknas som motion?

• Dreaming

Åhh här hoppar jag in! Jag har tränat med gummiband i en vecka nu... och det känns kanon!

Jag har bestämt att jag ska träna tre ggr i veckan, mån ons fre, och sen gå promenader när jag får tid
    Så idag har det blivit ett pass!

Jag står framför tvn och tittar på en tjej som visar övningarna, riktigt smidigt!

ca 200 dagar kvar till bröllopet, och jag vill ner minst 5 kg till dess!

Önska mig lycka till!

• sofi 88

Bodypump idag, la på lite mer vikt på tricepsövningarna och orkade hela vägen med biceps :) Härligt härligt!

• pärlan01

Har tränat med wii active sports riktigt roligt Skrattande

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!