• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88

Igår slet jag med den stora hästen på banan medan snöblasket yrde in i både mina och hästens öron. Vi har fortfarande lite problem med lydnad (har bara ridit hästen två gånger inkl provridningen så det är bara att kämpa på!) så idag har jag lite ont i min kropp, träningsverk... Och så blev det även mockning och sopande. Det kallar jag träning!

• 120530
    Red skrev 2012-01-03 07:25:28 följande:

Igår blev det 4 km på asfalt på 25 minuter, alltså 6,25 min/km vilket är bra för mig. Då var det dessutom en rejäl backe på hemvägen. Kändes hyfsat tryggt att springa den rundan själv i mörkret så det blir det nog fler gånger, det är dessutom ganska lätt att förlänga den genom att springa fler varv på mittbiten.

Idag blir det min mag-dvd. Core:en på friskis börjar inte förrens v.3 så jag får klara mig själv tills dess.

Igår var jag dessutom väldigt duktig på att inte äta godis! Mb2 är sjuk och satt i soffan med en Marabou sweitzernöt. Jag smakade 1 ruta, sedan gick jag ut och sprang :)

Igår var jag dålig! Stressigt på jobbet och kom hem sent efter att ha käpat på ica med resten av stan verkade det som. Det blev ingen mag-dvd utan istället två kanelbuller :( Idag skall det bli löpning med det får gärna sluta blåsa först, annars blir det friskis och löpband.
  • aniara

Jag tog en löprunda på lunchen och tränade tröskelintervaller. Riktigt skönt att ha det gjort för fy vilket väder. Regn, blåst och +3 grader. Jag sprang ca 11 km totalt och det tog knappt en timme.

• 120530

Fick ge mig för stormen igår, kändes inte som en bra ide att ens sätta sig i bilen och åka till friskis! Ikväll får det bli mag dvd och imorgon löpning. Ikväll skall jag dessutom väga och mäta mig ordentligt. Så har jag svart på vitt min vikt och mått så jag slipper (förhoppningsvis) nojja så mycket om jag skall komma i klänningen eller ej!

Har svårt att komma på bra kvällmat som jag blir mätt på men som är nyttig och supersnabb att göra. På morgonen äter jag fiberhavregrynsgröt med blåbär, har kommit fram till att det får bli det om kvällarna också! Mindre roligt men nyttig, fettsnålt, varmt och snabbt!

• 120530

Idag sprang jag ca. 6 km och dert gick rekorddåligt Rynkar på näsan Fick håll och blev tvungen att gå två gånger.. Jaja, jag tränade iaf. 

Idag har jag vägt och mätt mig, tänkte göra det en gång i veckan, varje fredag fram tills bröllopet. Egentligen är det rumpan jag är mest missnöjd med, men för klänningens skull är det ingen fara med den, den sitter tightast upptill. Så här är mina mått och min vikt nu:

Vikt: 63 kg
    Byst:80
    Midja: 68
    Rumpa:100 

• 120530
    Red skrev 2012-01-06 15:55:00 följande:
    Idag sprang jag ca. 6 km och dert gick rekorddåligt Rynkar på näsan Fick håll och blev tvungen att gå två gånger.. Jaja, jag tränade iaf. 

Idag har jag vägt och mätt mig, tänkte göra det en gång i veckan, varje fredag fram tills bröllopet. Egentligen är det rumpan jag är mest missnöjd med, men för klänningens skull är det ingen fara med den, den sitter tightast upptill. Så här är mina mått och min vikt nu:

Vikt: 63 kg
    Byst:80
    Midja: 68
    Rumpa:100 
    Kompletterar med överarm 26 cm och lår 54!
  • sofi 88
    Blev riktig långkörare i stallet idag. Inser att när Agnes (ägaren) och jag är i stallet så kommer det alltid ta minst 4-5 timmar :) Red ut en långtur på strax över två timmar, både hästarna och vi fick oss en rejäl genomkörare med både klättring och lite hoppning på en terrängbana. Helt slut i kroppen nu men väldigt väldigt nöjd :D
  • 120530

Idag blev det löpning 1 mil, snittfart 7,18 min/km vilket är min vanliga hastighet. Lite trött i benen efteråt men i övrigt kändes det väldigt bra. Skall försöka springa 3 dagar i veckan framöver varar minst ett pass skall vara 1 mil, troligtvis blir det på söndagar. Imorgon blir det mag-dvd och på tisdag intervalllöpning!

• sofi 88

Igår tränade jag bodybalance med mamma. Superjobbigt! Tänkte att det är blir väl ett vanligt sånt där avslappningspass, puh! Helt död i kroppen. Inte blev det bättre av att jag hade träningsverk sen ridningen i söndags, haha. Imorgon blir det ridning igen, har köpt goa vinterridvantar och nya snygga ridbrallor så ska bli gött att äntligen känna sig lite varm när man rider :)

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!