• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530

Igår var det core för första gången i år! Halva staden verkar ha gett som nyårslöfte att börja träna för där var knökfullt :( Hoppas det mattas av så man får lite bättre plats. Idag blir det antagligen vila eftersom jag har mycket att göra men imorgon blir det ett kortare löppass.

• sofi 88
    Red skrev 2012-01-17 07:46:04 följande:
    Igår var det core för första gången i år! Halva staden verkar ha gett som nyårslöfte att börja träna för där var knökfullt :( Hoppas det mattas av så man får lite bättre plats. Idag blir det antagligen vila eftersom jag har mycket att göra men imorgon blir det ett kortare löppass.
    Samma grej här i jkpg, fanns inte ett enda skåp ledigt på sportlife igår, samma veckan innan det. Hata nyårslöften! Men det är bara att invänta att slutet av februari kommer, då brukar det vara som vanligt igen :D
  • jeth

Jag hänger på denna tråd :)

Är just nu rejält förkyld men bara den ger med sej då ska jag sätta igång!
    Fick ett springband i julklapp :)

Hejja alla duktiga brudar!

• 120530
    sofi 88 skrev 2012-01-17 10:27:04 följande:
    Samma grej här i jkpg, fanns inte ett enda skåp ledigt på sportlife igår, samma veckan innan det. Hata nyårslöften! Men det är bara att invänta att slutet av februari kommer, då brukar det vara som vanligt igen :D

Haha, roligt att det är så i hela Sverige varje år ! I slutet av februari är för sent för mig, det är ju då jag gifter mig ;)

Hoppas det milda vädret håller i sig så jag kan fortsätta löpträna i stället. Så länge det går tänkte jag bara gå på friskis 1 gång i veckan på coren för att få lite mer bålträning. Skall försöka köra förbi ett rusta i helgen och köpa hantlar, mina armar behöver snyggas till snarast!

• 120530
    jeth skrev 2012-01-17 11:16:48 följande:
    Jag hänger på denna tråd :)

Är just nu rejält förkyld men bara den ger med sej då ska jag sätta igång!
    Fick ett springband i julklapp :)

Hejja alla duktiga brudar!
    Välkommen :) Bra med fler som peppar. Lyxigt med eget löpband hemma!
  • aniara
    Red skrev 2012-01-17 07:46:04 följande:
    Så är det faktiskt på mitt närmaste gym varje måndag, året runt. Kommer man 16.55 finns det några få skåp men 17.05 är det fullt.

Jag sprang 65 min igår och kørde en timme bodybalance imorse innan jobbet. Tänkte springa igen ikväll (intervaller). Måste skärpa mig med løpningen om det ska bli någon mara i juni. Just nu tränar jag før mycket alternativt.
  • 120530

Igår blev det en kort kvällsrunda i mörkret på 4km. Det är ganska bra att ha en kort runda som jag vågar springa ensam fast att det är mörkt, har jag inte ork och lust till något annat blir det den :) 4 km gick på 24 minuter vilket blir 6 min/km. Det är hyfsad fart för att vara jag! På torsdag skall jag prova min klänning och efter det skall jag försöka hinna med ett intervallpass.

Imorse vaknade jag med tokträningsvärk, troligtvis ifrån coren som förvärrades av löpningen. Skönt ändå att det tar!

• aniara

Det blev 45 min/8 km løpning igår kväll, backintervaller. Imorse en timme spinning.

• sofi 88

Ridning idag, blev riktigt svettigt, var plusgrader och lyckades jobba storpollan utan att det blev för mycket spring av det, börjar lära mig henne nu så det är riktigt kul :) Får se om det blir träning imorgon för jag har INGET att göra på hela dagen, så lär inte sitta inne å slappa bara, då dör jag av tristess!

• 120530

Igår blev det en välbehövlig vila, bra tajmat eftersom det var skitväder ute!

Istället blev det ett besök på vårdcentralen eftersom jag haft besvär med min hals en längre tid. Känner mig tjock i svaljet och hostar och harklar mig mycket, har pågott i nästan ett år.

Doktorn tyckte att mina slemmhinnor i mun och svalg var alldelse för torra, jag var helt enkelt uttrokad. Det är inte säkert på att det beror på det, men innan vi gör några mer avancerade undersökningar skall jag försöka drick mer vatten och också dokumentera mitt drickande. Så nu sitter jag här med ett vattenglas :)

Ikväll skall jag prova min klänning. Håll tummarna för mig att min träning givit resultat och att det sitter som en smäck! Den har alltid pasat men jag tyckte att den var lite, lite tight precis längst upp (axelbandslös). Antingen passar den nu, eller så får hon lägga ut den 1 cm just där.

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!