• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-12-11 19:34:58 följande:
    Okej, kul med en till ingenjör :D 
    Då måste jag också räcka upp handen, är färdigutbildad Utvecklingsingenjör Glad
  • sofi 88
    Red skrev 2011-12-11 20:56:19 följande:
    Då måste jag också räcka upp handen, är färdigutbildad Utvecklingsingenjör Glad
    Haha, vad härligt :D 
  • aniara

Även jag är civilingenjör. Jobbar sedan 2008

• 120530
    fasit skrev 2011-12-11 22:32:19 följande:
    Vad jobbar du med?
    Vet inte om du menar mig eller Aniara, men jag jobbar som projektledare på ett företag som jobbar med utveckling och tillverkning av kundanpassade doseringsanläggningar.
  • Lillis82

Idag blev det intrevall träning för mig.. Känns jätte skönt nu efteråt.. I morgon skall jag komma upp i en mil och helst inte längre än 1,5h. så måste springa lite också.. Glad Nu är jag igång och det känns UNDERBART!! 

• MalinÄlskarAndreas91

Jag tränar ju bara styrketräning men det är för min rygg. Dock gått upp typ 6 kilo, men bara i muskler. Det känns skönt.
    Tränade igår så idag blir det inget. Ska se om jag orkar imorgon.

• 120530

Igår ösregnade det här och det kändes inte så lockande att ge sig ut i spåret.Tog mig i kragen och åkte till friskis och sprang på löpband där. Sprang 7 km på 45 minuter. Det blir ju knappt 6,5 min/km vilket är bra för mig, nöjd!

Ikväll blir det lugnt och tänkte bara köra min mag/rygg dvd i 10 minuter.

Hoppas det blir bättre väder imorgon så kan jag och mb2 springa i skogen då.

• förlovadflicka

Jag och älsklingen tränade tillsammans en stund igårkväll- så mycket roligare. Vi har bestämt att vi ska ha tisdag som träningsdag men jag kommer hem sent idag så vi tog det igår istället :)

• izredam

Nu har sambos minsta syster OCKSÅ fått mycoplasma, hon är den femte personen i min omgivning den här hösten/vintern. Så vi funderar på om det inte är därför jag mår så dåligt hela tiden. Det blir i alla fall vårdcentralen på fredag, sambo har lovat att följa med. Så förhoppningsvis kör jag en sväng antibiotika över jul och sen kan jag börja det nya året med att träna xD Vi har ev. skjutit upp vårt bröllop till om ungefär ett år dock - så jag saknar lite motivation...

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!