fasit skrev 2011-12-11 19:03:38 följande:
Jag har 1,5 år kvar innan jag är civilingenjör i industriell ekonomi. Går på Chalmers, men kommer från Karlskrona där vi ska ha vårt bröllop till sommaren. Jag hoppas på att få jobb i Karlskronatrakten så att det blir lite lättare att fixa med allt inför den stora dagen. Jag ska prova min klänning nu till jul!!Den ligger hemma hos mina föräldrar..spännande, men hoppas att den inte är FÖR stor eller liten. Egentligen hoppas jag lite lite för liten så jag har lite att kämpa mot:) Hur långt har ni kommit med planerna?
Okej, kul med en till ingenjör :D Håller faktiskt på å plugga till en ekonomitenta som är påbyggnad på vår industriella ekonomi kurs. Valde den(ekonomisk verksamhetsstyrning) så jag läser den utöver mina andra kurser, inte smartaste beslutet jag tagit med tanke på vilken skitperiod detta varit! Till skilland från dig antar jag så är ekonomi tydligen inte min starkaste sida. Det där med självkostnadskalkyler och olika bokföringsskitar går bara inte in i min skalle :/
Vi har kommit en bra bit i planerna och det viktigaste är bokat. Klänningen hänger hemma hos mamma och pappa eftersom den inte får plats i vår liiiilla klädkammare som jag och m2b delar på (ca 2 kvm...! platsbrist ja!). Den är lite för stor men ska sys in i sommar. Därför gör det inget om jag går ner lite, tränar för fullt. Mina armar brukade alltid se starka ut innan men de har haft lite vila men nu börjar man ana musklerna igen. Och sen ryggen å axlarna vill jag ska vara snygga eftersom jag har en axelbandslös klänning. Vi gifter oss 7e juli så nu är det bara 7 månader kvar. Hoppas vi snart kan få inbjudningskorten så det kan pysslas klart och sen skickas i januari/februari.
Har ni mycket fix kvar?