• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • pärlan01

Vi köpte zumba till wii med haha vad roligt det är fast så himla jobbigt men men ska man va fin får man lida lite pin e det inte så dom säger Solig

• 120530

Idag blev det 5 km löpning med mb2! Försökte mig på någon slags intervall och sprang lite fortare varannan 4  minuter. Känndes ok och lagom lätt! Imorgon blir det paus för då skall jag pussa på min brorson på 7 månader, dricka kaffe och äta bullar Glad

• sofi 88

Idag blev det bodypump 30 minuter och sen shake it! Nytt och ännu roligare pass på shake it så nu känner jag mig verkligen på g. Känner att jag har mycket mer ork nu än för tre veckor sen :)

• operfekt

Åh, här vill jag vara med! =)
    Hade kommit igång med träningen, köpt gymkort & så.
    Men då gick bilen sönder så att jag inte kan ta mig dit. =/
    Så får ta nya tag nästa vecka, får hoppas den hinner bli fixad tills dess.

• sofi 88
    operfekt skrev 2011-11-23 20:55:04 följande:
    Åh, här vill jag vara med! =)
    Hade kommit igång med träningen, köpt gymkort & så.
    Men då gick bilen sönder så att jag inte kan ta mig dit. =/
    Så får ta nya tag nästa vecka, får hoppas den hinner bli fixad tills dess.
    Typiskt, då håller jag tummarna för att bilmekanikern inte är för långsam!
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-23 20:45:23 följande:
    Idag blev det bodypump 30 minuter och sen shake it! Nytt och ännu roligare pass på shake it så nu känner jag mig verkligen på g. Känner att jag har mycket mer ork nu än för tre veckor sen :)
    Kul att det går framåt! Imorgon skall jag testa Dans Fuego på friskis, har hört att det skall vara deras variant på zumba.
  • MrsH
    Red skrev 2011-11-22 08:03:04 följande:
    Kul! Vad tränar du för något?
    Jag tränar på gymmet med honom 2 dagar i veckan och 2 konditionspass 2 dagar:)
  • sofi 88

Woho, kollade mina mått i början av september, visst, ingen jätteskillnad men det är ändå skillnad. Vilket känns väldigt trevligt. :) Framförallt eftersom det var när jag höll på och springa som mest och min lilla svacka kom efter att måtten togs. Därför är jag glad att det ändå är så många centimetrar som det blev.

Midja: -4 cm
    Stuss: -3 cm
    Byst: -3 cm
    Vä lår: - 2 cm
    Hö lår: -  1

Armar oförändrade. Låren är dock svåra att mäta på samma ställe så jag tror faktiskt minskningen är större :)
    Måttband is the shit, vågen kan ju faktiskt fara och flyga egentligen.  

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!