• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88
    förlovadflicka skrev 2011-11-24 10:01:55 följande:
    Fyra centimeter från midjan tycker jag är en jättebra minskning! Bra jobbat! Då får jag väl träna idag bara för det :p
    Haha :) Tack, tycker nog ändå att kläderna faktiskt sitter snyggare, även om vågen står kvar och stampar på nästan samma siffror jämt. Å sen äger jag inte ens en våg så jag väger mig hemma hos föräldrarna ibland och det är ju olika tider på dygnet så det blir inte så bra. Då är måttband bäst.

Heja på :) 
  • 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-24 09:28:57 följande:
    Woho, kollade mina mått i början av september, visst, ingen jätteskillnad men det är ändå skillnad. Vilket känns väldigt trevligt. :) Framförallt eftersom det var när jag höll på och springa som mest och min lilla svacka kom efter att måtten togs. Därför är jag glad att det ändå är så många centimetrar som det blev.

Midja: -4 cm
    Stuss: -3 cm
    Byst: -3 cm
    Vä lår: - 2 cm
    Hö lår: - 1

Armar oförändrade. Låren är dock svåra att mäta på samma ställe så jag tror faktiskt minskningen är större :)
    Måttband is the shit, vågen kan ju faktiskt fara och flyga egentligen.

Bra jobbat! Nu blev jag inspirerad att mäta mig också, min våg står ju också still. Mätte du midjan på det allra smalaste stället och stuss, lår och byst på de bredaste?

Skall få låna en pulsklocka från en kollega som är mer avancerad än min i några veckor, toppen att få prova så jag vet om det är något för mig innan jag lägger pengar på den. Känner mig superpeppad nu, denna tråden är verkligen bra för min motivation, tack alla för det!

• sofi 88

Yes, tog måtten precis som du beskrev :)
    Bara rumpan som är för stor för marilyn mått nu ;) höhö
    Vet dock inte hur feta hennes lår är, de är nog med för stora för hennes :D

Håller med om att man blir mer peppad här. Det är roligare att  träna när man antecknar vad man gör på något sätt.  

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-11-24 11:00:19 följande:
    Yes, tog måtten precis som du beskrev :)
    Bara rumpan som är för stor för marilyn mått nu ;) höhö
    Vet dock inte hur feta hennes lår är, de är nog med för stora för hennes :D

Håller med om att man blir mer peppad här. Det är roligare att träna när man antecknar vad man gör på något sätt.
    Jag dokumenterar min löprträning på jogg.se också. Jättebra att kunna se veckor/månader tillbaka och faktiskt se hur mycket man tränat.
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-11-24 12:08:29 följande:
    Nu har jag tränat mer än en timme och sitter och strechar. Gör nog det ett tag till och skjuter upp disken lite, hehe :p
    Du får diska så frenetiskt så diskmedlet yr, då kanske du tränar armarna ;)
  • sofi 88

Igår blev det löpning, fick inte med mig m2b som jag tänkt för han kände sig lite tjock i halsen, hmpf, men det blev i alla fall 6 km i skogen för mig. Tunga 6 km ska jag säga men otroligt stolt över att jag tog mig runt hela med tanke på hur dåligt det gick förra söndagen :)

• 120530

Igår morse blev det core på friskis! Gick riktigt bra och idag har jag träningsvärk Tungan ute Har fått sålt min pulsklocka på tradera så nu skall jag bara bestämma vilken jag vill ha så skall jag köpa en ny. Pepp pepp för mer löpning!

• sofi 88

Idag var det bodypump. Ökade på vikterna lite till idag och det känns bra. Svagaste muskeln är dock fortfarande triceps... Och utfall är en annan av mina svagaste punkter. Får nog jobba på det lite mer hemma, tjuvträna lite. 

• Lillis82

Igår kom jag igång :) Styrka med en pilatesboll, och vilken träningsvärk jag har i rumpan idag!! Men det känns bra :) idag blir det spa så kanske får in lite tid på löpbandet också

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!