Ankis88 skrev 2011-11-15 22:06:15 följande:
Jag börjar träna nu...motivationen är inte toppen då vi gifte oss i somras och det skulle faktiskt kännas lite synd att bli jättesmal och fit efter bröllopet, men ändå.
Jag ogillar skarpt att träna, så att det är inte det lättaste.
Men idag var jag på gymmet för andra gången (på 2 veckor...) och körde 40 minuter på crosstrainern.
Det kändes bra efteråt, synd bara att jag bakade banan- och hallonmuffins sedan...
Det låter som mig ungefär - känns bra att man inte är helt ensam i världen i alla fall :) Jag har inget gymkort, men jag har ett Kinect här hemma och en sambo som skulle gå ut och springa med mig om jag ville det.. Vi hade gymkort förra vintern, men vi var där typ tre gånger på 6 månader så det kändes inte värt det... Men det blev ju som sagt 20 minuter Zumba idag... Alltid något.
förlovadflicka skrev 2011-11-15 22:06:45 följande:
Det var jätteduktigt av dig :) du får en guldstjärna av mig, du får en till om du kör lite imorgon också ;)
Haha, hur barnsligt det än låter så funkar guldstjärnan på mig ;) Hade faktiskt tänkt att köra ett pass imorgon också - sambo ska på träning imorgon (han tränar F97:or i fotboll) så då kan jag vara inspirerad av det. Är sugen på att åka och simma någon dag också, men då måste jag leta reda på min baddräkt, ska jag simma så simmar jag inte i bikini - det blir fel. Man badar i bikini och simmar i baddräkt....