• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • sofi 88
    Red skrev 2011-09-27 08:16:18 följande:
    Jag kommer som sagt vara nöjd bara jag klarar det, alltså att springa hela loppet utan att behöva gå. Sedan har jag 2 timmar som super-nöjd-mål Glad

Jag har också tokträningsvärk efter coren igår, blev ett rikigt bra pass!
    Jag hejar på dig :D Har varit och kollat när pappa sprungit varvet några gånger och det är sån härlig stämning tycker jag. Man blir ju peppad när det är mycket folk som står och hejar.
  • sofi 88

Blev inget gym igår, för lat, men idag bar det iväg till gymmet. Körde mest överkropp, inga ben, det får jag ju i stallet och med löpningen ändå tänkte jag. Så nu är mina armar som små gelebitar. Ikväll blir det ridning och imorgon också :)

• sofi 88
    förlovadflicka skrev 2011-09-29 11:26:16 följande:
    Två dagar kvar och jag är inte en tjockis! Antar att jag lyckats :P
    Härligt, hoppas ni får en härlig dag på lördag!
  • 120530
    förlovadflicka skrev 2011-09-29 11:26:16 följande:
    Två dagar kvar och jag är inte en tjockis! Antar att jag lyckats :P
    Haha, men det har du väll aldrig varit heller! Lycka till på lördag Glad
  • sofi 88

Träningsverken från helvetet idag, och efter gårdagensridning har jag sååå ont i mina sittben, inte bekvämt att cykla, inte bekvämt alls. Och ikväll blir det ridning igen, min stackars rumpa!

• 120530

Idag blev det ett tidigt löppass i det fina höstvädret. Bara 5km men det kändes bra och inte alltför ansträngande. Skall springa minst 2 ggr i veckan nu upptill friskis! Imorgon blir det core Tungan ute

• Styrka

Hej allihop!
    Får jag gå med här? Jag är inte alls lika duktig som ni verkar vara, men så är mitt bröllop inte heller så nära förestående...
    Jag fick nån psykos och anmälde mig till GöteborgsVarvet för nån månad sen, och nu först börjar jag fatta vad det är jag givit mig in på... :-S
    Jag är verkligen latast i stan och behöver allt tjat jag kan få. Gärna en personlig tränare utrustad med piska oxå!
    Nä, men allvarligt har jag bestämt mig för att vara i mitt livs form innan juli nästa år. Jag har aldrig varit i särskilt bra form, så målet är ju inte helt omöjligt, haha. Jag tänkte springa ute så länge det är möjligt med tanke på is och kyla, och komplettera med gym. Denna månaden får nog definieras som möjlig-att-springa-ute-månad ändå, så där sparar jag några gym-kronor.

Imorn tänkte jag börja springa, men så ringde en kompis och så bestämde vi tid för fika imorn eftermidag... *rodnar*
    Men då tänkte jag att då laddar man ju med energi så att man orkar första spring-rundan, eller hur? 6 km tänkte jag första rundan, med 1 kiloshantlar i händerna. Jag brukar börja så under mina perioder av träning. Problemet är att få perioderna att vara i mer än 4 veckor...

Nån som vill fråga mig om det blev nån joggingrunda imorgon?

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!