• förlovadflicka

Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!

Är det någon som hänger på ett ärligt försök att trimma kroppen lite extra?

Är inte jättefet precis, men borde dra ner på godiset och träna hårdare, och nu är det bara 78 dagar kvar!!

Någon som hänger på i den här tråden, vi kan skriva "idag ska jag träna" och sedan skriver man att man har tränat, så blir det av liksom! Om man vill kan man lägga upp träning för en hel vecka och hur mycket sötsaker man ska tillåta sig.

Häng på nu då!

• Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!
  • Always And Forever87

Idag startar Zumban för mig, och nästa vecka dansen, som jag hoppas att jag fått plats på Glad

• sofi 88

Idag blev det bara promenad till och från skolan (20 minuter x2). Ont i halsen och känner att febern inte är så långt borta :( Sabbar ju allt om man skulle bli sjuk nu... Nästa löptur är inplanerad på onsdag annars...

• 120530

Gymgenomgången gick bra! Var först lite besviken för att jag inte kunde få samma instruktör som sist, men denna var lika bra om inte bättre! Fick ett lite kortare program då jag vill kunna träna (inkl uppvärmning och stretch) på 1 timma.

Ikväll blir det core/spinn, har aldrg gått på dubbelpass så det ska bli roligt att prova!Glad

• izredam

I helgen ska jag ta tag i träningen, än så länge har all min lediga tid gått åt till körkortsplugg, men imorgon skriver jag teorin och på fredag har jag uppkörning - så sen ska jag förhoppningsvis kunna göra något vettigt på dagarna också xD

• 120530
    Red skrev 2011-09-06 07:46:20 följande:
    Gymgenomgången gick bra! Var först lite besviken för att jag inte kunde få samma instruktör som sist, men denna var lika bra om inte bättre! Fick ett lite kortare program då jag vill kunna träna (inkl uppvärmning och stretch) på 1 timma.

Ikväll blir det core/spinn, har aldrg gått på dubbelpass så det ska bli roligt att prova!Glad
    Dubbelpasset gick bra, även om coren mest blev som en uppvärmning inför spinningen. Idag hinns det nog inte träna, så nästa pass blir step-up imorgon.

Jag har gått och blivit nervös för att jag inte skall komma i min klänning som jag beställde i mars, tycker att jeansen sitter tightare än innan semestern Rynkar på näsan Provade därför min kinaklänning (som jag inte skall ha) igår för att se om den fortfarande passade. Det gjorde den men den var liite, liite tightare än innan sommaren tror jag. Jag tränar ju mest för att må bra men 2-3 kilo skulle jag gärna gå ned till bröllopet.

När jag ändå hade klänningen på passade jag på att prova med bolero, halsband och skor GladKände mig jättesöt :)
  • sofi 88

Bra jobbat Red! Dubbelpass tycker jag verkar så tungt.

För min del blir det ingen träning på ett tag, min kropp tyckte tydligen det var en bra idé att bli sjuk så här sitter man hemma och snorar, hostar och har feber. Väldigt surt.

• 120530
    sofi 88 skrev 2011-09-07 11:08:22 följande:

Bra jobbat Red! Dubbelpass tycker jag verkar så tungt.

För min del blir det ingen träning på ett tag, min kropp tyckte tydligen det var en bra idé att bli sjuk så här sitter man hemma och snorar, hostar och har feber. Väldigt surt.

Det var inte så farligt, och "bara" 90 min så det blev inte riktigt dubbelt!

Surt att bli sjuk när man kommit igång, förstår att det känns tråkigt! Försök att bli ordentligt frisk innan du sätter fart igen även om det är svårt, annars blir det bara ännu värre.
  • 120530
    Red skrev 2011-09-07 10:20:30 följande:
    Dubbelpasset gick bra, även om coren mest blev som en uppvärmning inför spinningen. Idag hinns det nog inte träna, så nästa pass blir step-up imorgon.
    Sådär, då var stepen avklarad! Kände mig trött i benen och tog inte riktigt i fast jag inte blev särskilt svettig. De (benen) behövde kanske en vilodag vilket troligtvis blir imorgon. Då skall vi nämligen titta på bröllopsutstyrsel till min mb2Glad
  • Erika83

Idag har jag varit på gymet för första gången efter sommaren. Så skönt det ska bli att komma igång ordentligt igen! Solig

Svar på tråden Nu tycker jag vi gör en tränings och kost-grupp!