shakynose skrev 2011-05-19 17:15:58 följande:
Nej! Det är ju bilder vi vill se!!!
Jag tycker det ser jättefint ut, men vad var du missnöjd med? Min enda invändning skulle vara läppfärgen, som jag tycker är lite för ljus och kall på dig.

Jag gillar nog inte riktigt färgerna. Jag vill nog hellre dra åt det lila hållet - som jag ju typ alltid gör till vardags. Det var därför jag ville testa en guldig/brun make up för att inte se ut som jag "alltid" gör.
Min presentationsbild är en gammal provsminkning där jag har en plommonlila sotning.
Angående läppfärgen så blev det en mishmash av allting, haha. Jag började med ett läppstift som jag tyckte blev för mörkt, tog bort och penslade därför ett hudfärgat coverstick på och försökte igen men nä. Det blev inte bättre. Så då körde jag läppglans över hela skiten istället. Som dessutom nästan var slut. Märks det att jag inte är någon läpp-människa?! ;) Jag använder sällan något annat än läppglans till vardags så jag tror faktiskt att det kommer bli så till bröllopet också. Jag blir så himla medveten om läppsminket annars. Och så kladdar det och kan komma utanför.
Tack för fina kommentarer! Ja, fransarna jag skulle använda var "Dramatic look" och de nådde inte så särskilt långt utanför mina egna så någon större effekt blev det inte men jag kan ändå tycka att det är lite snyggt när det blir sådär jämnt och tjockt. Men jag vågar nog inte använda det till bröllopet, då kommer jag ju peta ut ögonen förr eller senare i försök att rätta till flyende fransar.
Vad jag däremot är nöjd med är ögonbrynen! Trådade, plockade och klippte idag och det blev precis som jag ville ha det. Hoppas bara på en lika bra upprepning till 9 juli.
Det här var för övrigt inspirationen: