• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Marie80

Vi kör också en tryckare som våra föräldrar kommer in och dansar i efter halva låten, våran låt kommer vara "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer.

• BlackWIngedAngel
    HannaL1980 skrev 2011-06-03 12:37:37 följande:
    Haha! Diggar din sambo, precis vad jag också tycker om "överaskande" vigseldanser!
    Tack. Jag är rätt förtjust i honom själv! Flört
  • BlackWIngedAngel

Är det bara jag som tycker det är lite roligt när programledaren dramatiskt säger att "hon har planerat i ett heeeeelt ÅR för detta!". Det är väl snarare väldigt många som planerar i ett år ungefär? Känns inte som någon superbedrift direkt. Vi har planerat i 1,5 år snart och vi har ett år kvar! Tungan ute

• förlovadflicka
    BlackWIngedAngel skrev 2011-06-09 11:45:15 följande:
    Är det bara jag som tycker det är lite roligt när programledaren dramatiskt säger att "hon har planerat i ett heeeeelt ÅR för detta!". Det är väl snarare väldigt många som planerar i ett år ungefär? Känns inte som någon superbedrift direkt. Vi har planerat i 1,5 år snart och vi har ett år kvar! Tungan ute
    Har också tänkt på det. :P
  • helsingebrud

Mmmm, känns som det ska vara så stort med ett års planering
    men de flesta har väl mer eller mindre planerat i en massa herrans år
    funderat til hur man vill se ut
    tema
    kyrka-borgerligt
    gästlista osv

tror inte produktionsteamet har gift sig!!

• TheD
    helsingebrud skrev 2011-06-09 13:39:20 följande:
    Mmmm, känns som det ska vara så stort med ett års planering
    men de flesta har väl mer eller mindre planerat i en massa herrans år
    funderat til hur man vill se ut
    tema
    kyrka-borgerligt
    gästlista osv

tror inte produktionsteamet har gift sig!!
    Håller med. Vi började smått med gästlista för tre år sedan men det var först förra sommaren som kyrka och lokal bokades och det blev på ritkigt så att säga. Ett år är väl normalt? Eller? Ska man gifta sig under sommaren som vi ska göra och många av er så blir det till att vara ute i god tid och oftast boka vigselplats och ev. lokal runt ett år i förväg.

Hade de sagt, "brudparet har planerat i 10 år".... då skulle jag förstå tiiiiooo ååååår ;)
  • Loche
    BlackWIngedAngel skrev 2011-06-09 11:45:15 följande:
    Är det bara jag som tycker det är lite roligt när programledaren dramatiskt säger att "hon har planerat i ett heeeeelt ÅR för detta!". Det är väl snarare väldigt många som planerar i ett år ungefär? Känns inte som någon superbedrift direkt. Vi har planerat i 1,5 år snart och vi har ett år kvar! Tungan ute

Jag, som gått från noll till hundra på sex månader, reagerade inte alls på den kommentaren! Skrattande Hade inte ägnat bröllop en enda tanke förrän sambon friade i november förra året, haha!

• MrsT2011
    Loche skrev 2011-06-10 07:05:44 följande:

Jag, som gått från noll till hundra på sex månader, reagerade inte alls på den kommentaren! Skrattande Hade inte ägnat bröllop en enda tanke förrän sambon friade i november förra året, haha!

Precis! Sååå himla vanligt tror jag inte det är att brudpar planerar i ett år eller mer. Vi planerade i tio månader, min bästa vän planerade sitt i fem månader. Känner även två par som snott ihop sina bröllop på 3-4 månader.
  • baby freeze

Min blivande är grym på break dance, men det blir inget sånt som första dans. Har funderat på att dansa salsa, är det också töntigt?

Ja, ett heeeeelt år är väl inget konstigt? Ibland känns det som att man borde vara ute minst två år i förväg för att få tag på rätt lokal t.ex.

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!