• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • AnnC81

Jessica och Magnus, de mest värdiga vinnarna :)

21 maj 2011
  • MochN
    AnnC81 skrev 2011-06-13 10:19:15 följande:
    Jessica och Magnus, de mest värdiga vinnarna :)
    21 maj 2011
    håller med!
  • Iseika

Är kriteriet för att få vara med i programmet att man är stendum eller har det bara blivit så nu ikväll?

• Ankis88

Äntligen ett bröllop utan överraskning efter valsen!

• TheD
    Iseika skrev 2011-06-13 19:49:54 följande:
    Är kriteriet för att få vara med i programmet att man är stendum eller har det bara blivit så nu ikväll?
    Ankis88 skrev 2011-06-13 19:56:08 följande:

Nu längtar jag att få se avsnittet som var ikväll men det får vänta till imorgon då älsklingen också vill se det :)
  • apoolea
    Håller helt med dej. Det är sååååå uttjatat
  • Syrinx
    Håller med! Härligt att se hur resten av gästerna också får möjlighet att valsa
    Ja, både jag och fästmannen satt och blev mer och mer chockade. Vilka attityder och beteenden! Och tjejen som kom i suuuuuperkort VIT klänning med VIT sjal! Skulle hon försöka konkurrera ut kvällens brud eftersom de båda hade "vita" bröllop? Kan tänka mig att hon skulle blivit vansinnig om någon kom på hennes bröllop i vitt!

• förlovadflicka
    Syrinx skrev 2011-06-13 22:18:47 följande:
    Håller med! Härligt att se hur resten av gästerna också får möjlighet att valsa
    Ja, både jag och fästmannen satt och blev mer och mer chockade. Vilka attityder och beteenden! Och tjejen som kom i suuuuuperkort VIT klänning med VIT sjal! Skulle hon försöka konkurrera ut kvällens brud eftersom de båda hade "vita" bröllop? Kan tänka mig att hon skulle blivit vansinnig om någon kom på hennes bröllop i vitt!
    Tänkte på det också. Och blonda tjejen som slickade på kniven i tv när de pratade om anklevern i slutet... Pinsamt :P
  • Iseika
    förlovadflicka skrev 2011-06-13 22:53:29 följande:
    Tänkte på det också. Och blonda tjejen som slickade på kniven i tv när de pratade om anklevern i slutet... Pinsamt :P
    Och sättet de talade om anklevern på. Nej, alla kanske inte tycker om det, men normala vuxna människor brukar i alla fall kunna dölja sitt äckel över en maträtt som serveras på fest.

Någon av damerna uttryckte sig också väldigt klumpigt om pannacottan. Tydligen såg den efter ett tag ut som om den "kommit upp igen". Men allvarligt?
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!