Pinkgrape skrev 2011-06-14 21:25:26 följande:
Att gifta sig på samma dag som Vickan och Danne är väl en sak, men att sedan åka både häst och vagn och båt precis som dem, njaaa.... kul. Nåja... Hennes klänning var fin. Inget jag skulle valt, men hon var fin i den :) Håller dock med om att brudgummen inte matchade henne så bra. Anklevern där, den skulle jag faktiskt inte ens smakat på. Pannacotta är ju dock en stor favorit :D Gillade också att det inte var någon specialare efter valsen, man är sjukt less på det nu och det är inte heller längre originellt eller en överraskning.
Kvällens bröllop, den klänningen var mycket mer i min smak, jättefin! Den påminner om klänningen jag väntar på hihi. Frack tycker jag dock är fult faktiskt :P Håller med om att jag tycker det var lite tråkigt att det inte var mer dekorationer på borden och det där märket på väggen, njaa... Underhållning, han som dansade, kändes väl inte riktigt heller något som jag associerar med frackbröllop. Lite tråkigt också att de inte hade någon tårta. Själv hade jag nog hellre valt bort efterrätten då.
Nåja.. de verkar glada och nöjda iaf :)
Klädkoden var frack, sen betyder det inte att det ska vara nobel.. ;) Jag förstod inte heller vad M.J kopian gjorde där.... Och pannacotta är SKITÄCKLIGT!!!!! hahaha