• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Sebastiána
    MrsT2011 skrev 2011-06-16 10:25:12 följande:
    Precis vad jag också tänkte! Ganska osannolikt att en golfkrog kräver att deras enorma emblem ska synas under en bröllopsmiddag. Hur svårt kan det vara att hänga en snygg tygbit över?
    Kanske fick brudparet lite billigare pris mot att emblemet syntes i TV?
  • BlackWIngedAngel
    Sebastiána skrev 2011-06-16 14:02:53 följande:
    Kanske fick brudparet lite billigare pris mot att emblemet syntes i TV?
    Det var precis vad jag tänkte tänkte. :)
  • Beautiful Disaster

Snälla hjälp mig! I ett avsnitt var det en brud som hade vit klänning men med svart snörning, om jag inte minns helt fel! Någon som vet var man kan hitta en bild på den klänningen?

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • c4trin
    Beautiful Disaster skrev 2011-06-16 16:47:41 följande:
    Snälla hjälp mig! I ett avsnitt var det en brud som hade vit klänning men med svart snörning, om jag inte minns helt fel! Någon som vet var man kan hitta en bild på den klänningen?
    Kan du inte googla på programmet så¨kan du se vilken brud som hade vilken klänning (finns bilder på alla 4 i veckorna ute)
  • Beautiful Disaster
    c4trin skrev 2011-06-16 17:57:11 följande:
    Kan du inte googla på programmet så¨kan du se vilken brud som hade vilken klänning (finns bilder på alla 4 i veckorna ute)
    Har googlat, men hittar inte :-S Minns inte vilken brud det var .-S
  • PimPim83
    Beautiful Disaster skrev 2011-06-16 16:47:41 följande:
    Kan det vara Louise som hade marint tema? Här är en länk till hennes blogg och bilder från bröllopet: sjomanshustrunsblogg.blogspot.com/2010/09/en-akta-sjomanshustru.html
  • Kicka

Åhh nån mer än jag som reagerade på svaret kvällens "spektakel" gav vid frågan "Vad betyder din man för dig?"

"Ja, jag kan ju inte få nått bättre!!!! " :-O

Ja jisses... Tyckte det äldre paret skulle ha vunnit men hon som vann var iaf nästbäst.

Hade den blonda "gnällspiken" varit på mitt bröllop så hade jag kastat ut henne! Ohyffsad så man har ju aldrig hört nått liknande. Fattar hon att allt som sägs kommer med i tv??

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!