Jag har inte sett detta avsnitt, men jag läste precis hennes berättelse och frös bokstavligen till is... Det är så fruktansvärt hemskt så man kan inte ta in det. Först var min stora skräck att något skulle hända som gjorde att bröllopet blev inställt, och nu är min nya skräck att min älskade man ska ryckas bort från mig.
När jag var 19 år var Lasse Lindroth min stora idol. Han dog i en bilolycka tre veckor efter sitt superfina bröllop, och jag följde hans älskade Emmas kamp för att gå vidare. Och nu dyker denna historia upp... Är det något livet har lärt mig så är det att man ska njuta fullt ut av alla stunder av glädje, man vet aldrig när man drabbas...
Det är en av de egenskaper jag uppskattar mest hos min man, han tar ingenting för givet utan visar varje dag hur mycket han uppskattar mig. Han vet hur det känns att mista någon nära, hans bästa vän dog när han var 29 år och hans mamma fyra år senare. Han är bara 37 år idag...
På vårt bröllop i lördags var gästerna helt tagna av våra skrattande ansikten, all den glädje, lycka och kärlek som vi utstrålade. Hur skulle vi kunna vara annat, vår dröm blev sann och vi fick uppleva den bästa dagen någonsin i våra liv!