• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • snuttitess
    Gottblåbär skrev 2011-06-10 11:02:54 följande:
    När visas dom andra två bröllopen för denna vecka som inte visades i mån/tis?
    Programen sänds nu onsdag-lördag, nya sändnings dagar
  • marielleangelina
    Gottblåbär skrev 2011-06-10 11:02:54 följande:
    När visas dom andra två bröllopen för denna vecka som inte visades i mån/tis?
    Idag och på lördag tyckte jag det stod på tv.nu
  • snuttitess
    snuttitess skrev 2011-06-10 11:35:24 följande:
    Programen sänds nu onsdag-lördag, nya sändnings dagar
    Bara denna veckan de är ons-lör såg jag nu :)
  • Sebastiána
    Lissie84 skrev 2011-06-02 19:38:18 följande:
    Är det bar jag som märkt hur många av brudparen som kör med brudöverlämning. Jag trodde inte att det var så här vanligt i Sverige, men det är ju nästan varannat par. Speciellt om man jämför med BT där den större majoriteten är går in tillsammans ( ialla fall som jag uppfattat det )
    Jag har också reagerat på det. Jag tror dels att TV4 vill få med lite olika typer av vigslar, dels att fler brudar som vill ha brudöverlämning har nappat på att vara med. Jag tycker verkligen att det är synd. Det är många som bara har sett vigslar i amerikanska filmer och inte känner till den svenska seden. Nu tror de väl att de flöesta par verkligen gifter sig på amerikanskt sätt, men så är det ju inte (inte än i alla fall).
  • Loche

Så fruktansvärt sorgligt det var att se kvällens avsnitt!! Gråter

• Äppelkärna
    Loche skrev 2011-06-10 19:58:11 följande:
    Verkligen fruktansvärt! Jag gick in och läste på tv4.se och bara grät när jag läste hennes berättelse.
  • sollan
    Loche skrev 2011-06-10 19:58:11 följande:
    Ja fy...Tragiskt...Stackars dem Gråter
  • Loche
    Äppelkärna skrev 2011-06-10 20:03:19 följande:
    Verkligen fruktansvärt! Jag gick in och läste på tv4.se och bara grät när jag läste hennes berättelse.
    Jag med,,, så oerhört tragiskt eftersom han dog p g a en vårdmiss,,, hon hade kunnat ha honom kvar! Undra på att hon är förtvivlad och knäckt. :(
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!