• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Syrinx
    Kicka skrev 2011-06-16 20:10:39 följande:
    Åhh nån mer än jag som reagerade på svaret kvällens "spektakel" gav vid frågan "Vad betyder din man för dig?"

"Ja, jag kan ju inte få nått bättre!!!! " :-O

Ja jisses... Tyckte det äldre paret skulle ha vunnit men hon som vann var iaf nästbäst.

Hade den blonda "gnällspiken" varit på mitt bröllop så hade jag kastat ut henne! Ohyffsad så man har ju aldrig hört nått liknande. Fattar hon att allt som sägs kommer med i tv??
    Håller med om varenda mening! Att anledningen till att gifta sig dessutom skulle vara att få vara i centrum och att alla skulle tycka att hon var vacker?! Herregud. 
  • Loche

Deras bröllopsdans var tämligen osmaklig tycker jag!! Jag skulle iaf inte vilja att min nyblivna man stod och juckade på mig inför hela släkten, hahaha!!

• BloodyDisgusting

Jisses vad hon svor också.. Gillade hennes frisyr och klänningen. Dansen var riktigt smaklös och pinsam. Skämma ut sig själv på det sättet.

• TheD

Jag tar det från det andra hållet: Var det något bra med kvällens bröllop??? Känns som det går snabbare att svara så än att börja skriva upp vad som var dåligt Flört

Jag fick känslan: studentfest.... inte vad jag/vi är ute efter.

• MrsT2011
    PimPim83 skrev 2011-06-16 19:16:29 följande:
    Kan det vara Louise som hade marint tema? Här är en länk till hennes blogg och bilder från bröllopet: sjomanshustrunsblogg.blogspot.com/2010/09/en-...
    Beautiful Disaster skrev 2011-06-16 19:22:15 följande:
    TACK! Precis den jag menade!
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    Men jag tycker jag sett den klänningen på köp & sälj här på BT? Kolla upp det, har för mig att märket var Eddy K i så fall!
  • MrsT2011
    MrsT2011 skrev 2011-06-16 21:13:44 följande:
    Beautiful Disaster skrev 2011-06-16 19:22:15 följande:
    TACK! Precis den jag menade!
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    Men jag tycker jag sett den klänningen på köp & sälj här på BT? Kolla upp det, har för mig att märket var Eddy K i så fall!
    Hittade annonsen jag menade nu, det var inte samma men lite likt åtminstone:

www.brollopstorget.se/Annonser/83137%2FAnnonser%2F%3Fshow%3D%26trade%3D%26category%3D%26area%3D%26orderby%3Dcreated%26text%3D%26details%3D%26tab%3D%26annonsera%3D%26page%3D4%26ref%3D
  • Kicka
    TheD skrev 2011-06-16 20:47:10 följande:
    Jag tar det från det andra hållet: Var det något bra med kvällens bröllop??? Känns som det går snabbare att svara så än att börja skriva upp vad som var dåligt Flört

Jag fick känslan: studentfest.... inte vad jag/vi är ute efter.
    Nej svårt att hitta något bra om kvällens bröllop.. Allt var mest pinsamt tyckte jag. Utgången ur kyrkan och brud"valsen" var hemsk. Min mormor hade skämts ögonen ur sig!

Känns lite som att de hade sparat 2 riktigt hemska brudar till säsongsfinalen, haha. Tur att ingen av dem vann.
  • helsingebrud

Ja denna vecka var lite tråkig. Evas klänningar uppskattade jag inte
    Hade inte gillat om någon av mina gäster kom i enbart en kort tunika

Kan heller inte förstå hur Carro kunde bära helvitt på någon annans bröllop
    Och jag undrar om hon själv är medveten om sitt språk
    Kankse hon när hon ser avsnittet inser att hennes svenska inte är att föredra
    Till och med svära i kyrkan

Usch, nu lät jag som en gammal moraltant, men kan inte hjälpa att reagera

• Humlan

I den kyrkan som paret i gårdagens program gifte sig i ska vi oxå vigas Skrattande. Den kyrkan är så så vacker och det va synd att dom inte visade mera innefrån kyrkan.Det står bla ett jätte elegant svart piano där som man får fina bilder med och en massa annat fint. Engeltolfta är ju jättefint det med men ärligt talat inte värt pengarna att ha festen där.Vi undersökte saken men Nä

• BlackWIngedAngel
    helsingebrud skrev 2011-06-16 23:48:00 följande:
    Ja denna vecka var lite tråkig. Evas klänningar uppskattade jag inte
    Hade inte gillat om någon av mina gäster kom i enbart en kort tunika

Kan heller inte förstå hur Carro kunde bära helvitt på någon annans bröllop
    Och jag undrar om hon själv är medveten om sitt språk
    Kankse hon när hon ser avsnittet inser att hennes svenska inte är att föredra
    Till och med svära i kyrkan

Usch, nu lät jag som en gammal moraltant, men kan inte hjälpa att reagera
    Helt okej. Du är inte ensam, ska du veta! Skrattande
  • Nu tusan ska jag bli fru

-onsdagens bröllop var överlägset bäst av veckans tre andra "Bridezillas bröllop"...
    gud vad jag grinade... =)
  • MrsT2011
    Nu tusan ska jag bli fru skrev 2011-06-17 12:01:07 följande:

-onsdagens bröllop var överlägset bäst av veckans tre andra "Bridezillas bröllop"...
    gud vad jag grinade... =)
    Håller med! Glädjen och kärleken ska vara i fokus, inte halvporriga danser och pandasmink! Vi råkade ut för några små missöden under vår bröllopsdag, men vem fan bryr sig? Vi blev gifta och strålade av lycka och kärlek hela dagen och kvällen igenom, gästerna sa att de aldrig sett ett gladare brudpar! Solig
  • Redaktör Kristin

Nu är ju Fyra bröllop slut i TV-rutan, tyvärr.

Jag funderar på att kontakta några av de populäraste brudarna för en artikel. Men vilka skulle ni i så fall vilja läsa om? Och vad ska jag fråga dem?

/Kristin på redaktionen

• teztroll

Den frågan som jag skulle vilja ha svar på, oavsett vilka brudar som kontaktas så är det varför de valde att vara med i just "Fyra bröllop". Skulle vara kul att veta =)

• MrsT2011
    Redaktör Kristin skrev 2011-06-22 15:31:07 följande:
    Nu är ju Fyra bröllop slut i TV-rutan, tyvärr.

Jag funderar på att kontakta några av de populäraste brudarna för en artikel. Men vilka skulle ni i så fall vilja läsa om? Och vad ska jag fråga dem?

/Kristin på redaktionen
    Signaturen "Yarrow" här på BT, tror att hon heter Sara, skulle jag gärna läsa om! Kul och annorlunda bröllop med converse och brudparet på cykel, dessutom verkar hon jättetrevlig!
  • Ladurée Addict

Jag tycker programmen varit oerhört underhållande att titta på. De afrikanska bröllopet var spännande och det var härligt att se hur gästerna vågade rocka loss.

Hade hoppats att den äldre damen från Värmland tagit hem segern då hon och maken var så fina tillsammans. Önskar dom allt gott!

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!