• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • ankimattsson
    Sannalouise87 skrev 2011-05-12 19:59:46 följande:
    yeah! Anki vann! Rätt brud! Skulle det varit ngn annan så skulle det varit Sara. Hon den utländska verkade inte alls trevlig! OCh Marias (?) bröllop var lite tråkigt kan jag tycka. I alla fall på det sättet som tv vinklade det!
    Tusen tack, blev jätte glad att de röstat fram mig, när alla bröllop var så fina Glad
  • ankimattsson
    zvartaliljan skrev 2011-05-12 20:35:12 följande:
    och jag håller absolut inte med, när jag såg Ankis klänning så blev jag genast sugen på att köpa en sjöjungfrumodell för hon var så OTROLIGT fin! Katarzynas var också underbart fin, ja alla var fina!
    Men allra finast var Anki. Finast vigsel hade Sara och finast lokal och bäst mat hade Katarzyna, så ja, jag hade varit en jobbig jury där alltså
    tack så mycket, det värmer älkade verkligen min klänning Glad. Håller med dig, finns så mycket fint i allas bröllop. alla hade något som var otroligt fint. Så är jätte glad att jag vann för de andras ar så fina med :)
  • HannaL1980
    förlovadflicka skrev 2011-05-12 22:48:54 följande:
    Ehm, vi planerar inte att hålla på längre än till tolv, antagligen ännu tidigare, betyder det att vårt bröllop kommer vara tråkigt?
    Som sagt inte om du anordnar en rolig bröllopsmiddag och vågar bjuda på dig själv!
  • ankimattsson
    AndroSid skrev 2011-05-12 22:15:22 följande:
    Jag tyckte rätt brud vann, Ankis bröllop verkade ju verkligen störtskönt Cool

Vad är det egentligen värt att ha lagt tusen och åter tusen på att dekorera träd om festen ändå aldrig kommer igång?
    Ja alla prioriterar olika och självklart tycker man den ska vinna som kanske liknar en själv lite? Eller har samma stil och vad man tycker själ är viktigast på ett bröllopt. Glad  Personer som gillar drag och sköna människor gillar nog mitt bröllop t.ex medan folk som kanske tycker att  lyxig dek, är det  allra viktigaste kanske gillade Kaishas.

Tur att alla är olika Flört
  • AndroSid
    ankimattsson skrev 2011-05-12 22:57:07 följande:
    Ja alla prioriterar olika och självklart tycker man den ska vinna som kanske liknar en själv lite? Eller har samma stil och vad man tycker själ är viktigast på ett bröllopt. Glad  Personer som gillar drag och sköna människor gillar nog mitt bröllop t.ex medan folk som kanske tycker att  lyxig dek, är det  allra viktigaste kanske gillade Kaishas.

Tur att alla är olika Flört
    Ja, så är det väl, men personligen kan jag verkligen inte se tjusningen i att sitta flera timmar och stirra uttråkat ut i intet - OAVSETT hur fin lokalen ifråga är. Efter att ha studerat bordsdekorationer i ett par timmar hade jag nog blivit uttråkad... Haha

Hoppas ni hade det trevligt i "Kariiiiibien" Flört (Tycker speakerrösten är hilarious på det vis hon betonar vissa ord)
  • ankimattsson
    AndroSid skrev 2011-05-12 23:01:25 följande:
    Ja, så är det väl, men personligen kan jag verkligen inte se tjusningen i att sitta flera timmar och stirra uttråkat ut i intet - OAVSETT hur fin lokalen ifråga är. Efter att ha studerat bordsdekorationer i ett par timmar hade jag nog blivit uttråkad... Haha

Hoppas ni hade det trevligt i "Kariiiiibien" Flört (Tycker speakerrösten är hilarious på det vis hon betonar vissa ord)
    Hi hi inte jag heller egentligen Flört, det är ju ofta hur roligt man hade på ett bröllop som man kommer ihåg år senare :)

Resan till Kariiiiibien var faktsikt hel fantastisk ha ha :)
  • liljasvart

Tycker oxå att denna veckans vinnande brud var rätt! Och tycker inte alls att fyra bröllop är ett dåligt program, för mig ger det inspiration på man vill ha o inte ha! 

• Yarrow

Skönt att detta är över nu. Haha :) ilken intensiv vecka det har varit för en. Lite småförvånad över att det ringer journalister och grejer. Haha.

Rätt par vann, helt klart. Man kan inte vara sur för att man "förlorade" när en brud som Anki vinner :)

• TheD
    liljasvart skrev 2011-05-13 00:37:13 följande:
    Tycker oxå att denna veckans vinnande brud var rätt! Och tycker inte alls att fyra bröllop är ett dåligt program, för mig ger det inspiration på man vill ha o inte ha! 
    Mesta dels: inte ha Flört
  • Moster Stina

Ville bara kommentera när det gäller lyx och så...
    Jag tycker att det där vinterbröllopet såg väl fixat ut och så. Men hade jag kommit in däri middagslokalen så hade jag tänkt...ok skitful lokal som de bara måste spejsa till och klä över. Jag hade verkligen fått enkvarterslokal-känsla för stället.

Fast så var ju inte alls fallet. Det var ju ett jätteflott rum UTAN utsmyckningen tycker jag!

Jag gillar visst utsmyckningar, och kommer själv göra mitt bästa. MEN om man klär om precis allt i lokalen så kan jag tycka att det blir lite fult. Ursäkta!

Jag har dock ej sett hela veckans eller några program förut så mer än så vill jag inte säga.

Ni var modiga som ställde upp!

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!