• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • TheD

Jag har en favorit den här veckan som sagt och jag tycker hon borde vinns.. Lite orättvist då sista brudens bröllop ej har varit än ;)

• Sannalouise87

yeah! Anki vann! Rätt brud! Skulle det varit ngn annan så skulle det varit Sara. Hon den utländska verkade inte alls trevlig! OCh Marias (?) bröllop var lite tråkigt kan jag tycka. I alla fall på det sättet som tv vinklade det!

• TheD

Ledsen men fel brud vann!!!!

Mer eller mindre katastrof!!!!!!!!!! Katarzyna skulle ha vunnit stort! Det bröllopet var finast! Klänningen var vackrast och hon var den som hade bäst klänning för sin kropp, hade mat som lockade mest och platsen var finast!!!!

:)

• zvartaliljan
    TheD skrev 2011-05-12 20:00:32 följande:

Mer eller mindre katastrof!!!!!!!!!! Katarzyna skulle ha vunnit stort! Det bröllopet var finast! Klänningen var vackrast och hon var den som hade bäst klänning för sin kropp, hade mat som lockade mest och platsen var finast!!!!

och jag håller absolut inte med, när jag såg Ankis klänning så blev jag genast sugen på att köpa en sjöjungfrumodell för hon var så OTROLIGT fin! Katarzynas var också underbart fin, ja alla var fina!
    Men allra finast var Anki. Finast vigsel hade Sara och finast lokal och bäst mat hade Katarzyna, så ja, jag hade varit en jobbig jury där alltså
  • TheD
    zvartaliljan skrev 2011-05-12 20:35:12 följande:
    och jag håller absolut inte med, när jag såg Ankis klänning så blev jag genast sugen på att köpa en sjöjungfrumodell för hon var så OTROLIGT fin! Katarzynas var också underbart fin, ja alla var fina!
    Men allra finast var Anki. Finast vigsel hade Sara och finast lokal och bäst mat hade Katarzyna, så ja, jag hade varit en jobbig jury där alltså
    Hahaha ;) Men tur är det att alla inte tycker lika! Tänk vad tråkigt om ALLA hade likadana bröllop? Då finns det inget personligt med det :)
  • Anna Maria

Håller med, höll också på Katarzyna, hon hade verkligen jobbat för det, och var supersnygg!
    A & S
  • HannaL1980

Programmet ikväll visar att du kan ha det dyraste bröllopet i världen men är du en jävligt trist, snobbig och otrevlig person ocvh anordnar en stel bröllopsfest som slutar vid 12tiden så vinner du knappast inte. 
  • AndroSid

Jag tyckte rätt brud vann, Ankis bröllop verkade ju verkligen störtskönt Cool

Vad är det egentligen värt att ha lagt tusen och åter tusen på att dekorera träd om festen ändå aldrig kommer igång?

• Pinkgrape

Jag håller inte med, men alla tycker vi ju olika :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • förlovadflicka
    HannaL1980 skrev 2011-05-12 22:13:20 följande:
    Programmet ikväll visar att du kan ha det dyraste bröllopet i världen men är du en jävligt trist, snobbig och otrevlig person ocvh anordnar en stel bröllopsfest som slutar vid 12tiden så vinner du knappast inte. 
    Ehm, vi planerar inte att hålla på längre än till tolv, antagligen ännu tidigare, betyder det att vårt bröllop kommer vara tråkigt?
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!