Pinkgrape skrev 2011-05-11 19:58:12 följande:
Måste bara säga att jag gillade ert bröllop jättemycket Yarrow! :D
Skorna, klockrena.. cykeln, så kul idé :) Haha jag gillade även säckpipan jag ;P
Och ni var så underbart söta och fina ihop :)
Tack :)
Egentligen var säckpipespelarna en gåva från mig till min mamma. Hon älskar säckpipor och började gråta när hon hörde dem första gången för jag hade inte sagt något ill henne :D Så jag struntar fullständigt i ifall en del inte gillade det, min mammas min var oslagbar :)
zvartaliljan skrev 2011-05-11 20:07:36 följande:
yarrow - vart har du köpt kjolen? Urfräck ju

Gillade hela outfiten o har en liknande korsett hemma så vore jättebra till festen, fast frågan är om man kan äta o andas i den

Vågar nog dock inte dra på mig mina röda converse
Underbart bröllop med underbart tema, vi har också inhandlat det mesta second hand och kommer ha mycket ekologisk mat.
Jag tyckte dock inte heller om säckpipan

Hade hellre sett ett dragspel

Tack, jag har slagtat en begagnad klänning för kjolens skull. Haha :) Det var inte helt enkelt med korsett hela dagen, sträckte axlen första gången jag skulle på toa. Haha. Men ska man vara fin får man lida pin. :)
Roligt att ni också har secondhand inslag och ekologiskt. Inte helt lätt det där :)
Zelmah skrev 2011-05-11 20:07:37 följande:
Yarrow- Gud vad söta och fina ni var ihop! Stengillar er tandemcykelentré :) Och jag gillade din makes dans, verkar vara en kul kille du har!
Tack :) Vi körde vår grej rakt ut. Struntade fullständigt i att vi var med och tävlade. Haha. ANnars ade det ju inte varit vi :)