• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Sebastiána
    Oniq skrev 2011-05-13 18:17:23 följande:
    ..och jag känner en som vägrar att äta någonting som kommer från havet.
     "Folk pissar i havet' menar han :)
    Det är ju inte helt osant.
  • MrsT2011
    Oniq skrev 2011-05-13 18:17:23 följande:
    ..och jag känner en som vägrar att äta någonting som kommer från havet.
     "Folk pissar i havet' menar han :)
    Ha ha, det var ännu värre än min fästman som envist hävdar att skaldjur är "havets insekter". Fisk äter han dock med god aptit! Glad
  • TheD
    MrsT2011 skrev 2011-05-13 21:07:50 följande:
    Ha ha, det var ännu värre än min fästman som envist hävdar att skaldjur är "havets insekter". Fisk äter han dock med god aptit! Glad
    Hahahaha, ja ser man det så ;) JAg som älskar havets läckerheter. Tur att det inte blir sånt ikväll efter din meniing haha :)
  • MrsT2011
    TheD skrev 2011-05-14 16:57:13 följande:
    Hahahaha, ja ser man det så ;) JAg som älskar havets läckerheter. Tur att det inte blir sånt ikväll efter din meniing haha :)
    Ha ha, sorry, hoppas att du hinner förtränga detta innan det är dags för vitt vin och räkor nästa gång! Glad
  • bridesilly
    ankimattsson skrev 2011-05-10 23:34:02 följande:
    Tusen tack för alla fina ord!  Slet verkligen med dukningen och vissa detaljer, ville visa att man inte måste ha ett jätte budget för att göra ett vackert bröllop. Glad ( Har lite svårt när brudpar nästan försöker trycka upp i ansiktet hur mycket pengar de har) .  
    Så blir så glad att du gillade det!

Båda klänningaran är köpta på www.sweeties.se  
    Tyckte väldigt mycket om min gröna klänning Glad
    ankimattsson skrev 2011-05-10 23:53:29 följande:
    bridesilly- tittade på dina bilder, ditt bröllop var oxå jätte vackert!
    tackar var jättenöjd med vårt bröllop.

klart man inte behöver ha en jättebudget för att ha ett vackert och minnesvärt bröllop. 
    huvudsaken är att man har planerat det så att man som brudpar kan det lugnt och njuta av sin dag
  • AndroSid

Ikväll är det dags igen! Flört
    Och av den video som har kommit upp på hemsidan så kan jag redan konstatera att det verkar som att det kommer att bli gnälligt...

• Janqvist

Åh, så spännande! Ja ha int sett nån video före, så kvällen får bli en överraskning! :)

Ja tycker de e modigt av alla brudar som ställt upp på detta, int alla som vill bli granskade in i sömmarna, hejja er!

• Yarrow

Åh, det är denna omgången nu :) Detta med bordsplaceringen i rummet blevid har vi fått höra historier om :)

• AndroSid
    Janqvist skrev 2011-05-16 14:29:26 följande:
    Åh, så spännande! Ja ha int sett nån video före, så kvällen får bli en överraskning! :)

Ja tycker de e modigt av alla brudar som ställt upp på detta, int alla som vill bli granskade in i sömmarna, hejja er!
    Hihi, då ska jag inte spoila ;)

Jag håller med om att det är modigt!
  • Janqvist

Bordsplacering i rummet brevid? ÅNEJ! Vilken mardröm!

I den lokalen där vi ska ha vår fest hade ett tidigare par så, dom hade så många gäster så endel hamnade i hallen.... Men vilken flopp! Dom missade ju hela bröllopet, satt bara där för sej själva i hallen å lurade... Nej fy sjutton!

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!