• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Loche

Jag drog på mun åt de andra brudarnas miner när måndagens brud glatt satte sig ner bland gästerna på gårdagens bröllop och konstaterade att hon fick bästa platsen! ;)

• Janqvist
    Loche skrev 2011-05-18 07:52:35 följande:
    Jag drog på mun åt de andra brudarnas miner när måndagens brud glatt satte sig ner bland gästerna på gårdagens bröllop och konstaterade att hon fick bästa platsen! ;)
    Ja, verkligen! Å den andra brudens min avslöjade också att hon tänkte samma tanke :)
  • kokos

Fast jag förstår nog ifall man inte vill ah de poängsättande brudarna bland sina gäster efter att ha sett några av de tidigare bröllopen. Hur roligt är det att som vän till brudparet sitta och lyssna på trista komentarer om att maten är kall osv... Svårt att få poäng när de inte är med, men inte roligt att he dem med heller verkar det som...! Kanske helt enkelt inte ställa upp på att få sitt bröllop poängsatt. Skulla vara lite intressant att höra hur hon tänkte när hon var med i programmet och placerade dem i annat rum.

• MrsT2011
    kokos skrev 2011-05-18 08:30:41 följande:
    Fast jag förstår nog ifall man inte vill ah de poängsättande brudarna bland sina gäster efter att ha sett några av de tidigare bröllopen. Hur roligt är det att som vän till brudparet sitta och lyssna på trista komentarer om att maten är kall osv... Svårt att få poäng när de inte är med, men inte roligt att he dem med heller verkar det som...! Kanske helt enkelt inte ställa upp på att få sitt bröllop poängsatt. Skulla vara lite intressant att höra hur hon tänkte när hon var med i programmet och placerade dem i annat rum.
    Det är ju precis det som är grejen, varför går man med på att bli filmad och bjuda in tre okända människor till sitt bröllop från första början? Oddsen att vinna resan är en på fyra, långt ifrån tillräckligt för att jag skulle ställa upp! Har man tackat ja till att vara med får man banne mig behandla "utbölingarna" som riktiga gäster. Den där bruttan har garanterat tackat ja bara för att få synas i TV.
  • AndroSid
    kokos skrev 2011-05-18 08:30:41 följande:
    Bröllopen var ju förra året, om jag inte har fattat fel någonstans.
  • MartinaRickard

Men gud bruden i måndags var ju förfärlig! Stör mig massor på henne!
    Hur tänkte hon egentligen? hon lär ju verkligen inte vinna!

• Pinkgrape
    MartinaRickard skrev 2011-05-18 11:42:13 följande:
    Men gud bruden i måndags var ju förfärlig! Stör mig massor på henne!
    Hur tänkte hon egentligen? hon lär ju verkligen inte vinna!
    Jag måste faktiskt hålla med dig, och även flera andra här i tråden, om att bruden i måndags verkligen var speciell. Tror det var ett väldigt osmart drag av henne att göra sådär, om hon nu ville vinna tävlingen. Som vissa andra skrivit, så kanske hon faktiskt endast var intresserad av att visa upp sig i tv.

Något jag reagerade på var också den saken att ingen av gästerna brydde sig om jurybrudarna heller. Av det man fick se på tv, vilket ju inte alltid visar hela sanningen, så var det ju enbart hennes mamma som överhuvudtaget pratade med jurybrudarna.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Snigel Bee

Varför tuggar de tuggummi i kyrkan?? :O

• Blivande fru Swärdh

Reagerade också på att hon tuggade tuggummi!! Usch... Sen förstår jag inte att hon hade handväskan i handen. Inte snyggt...

• Snigel Bee
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-18 20:02:10 följande:
    Reagerade också på att hon tuggade tuggummi!! Usch... Sen förstår jag inte att hon hade handväskan i handen. Inte snyggt...
    Inte bara hon, han tuggade ju också! Jag blev helt paff!! haha!! De tuggade inte diskret heller! :S
    Nej handväskan var ingen hit direkt!
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!