• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Sebastiána

Jag har varit på ett bröllop där vi satt i olika rum, men då var det typ hälften av gästerna i ena rummet och hälften i det andra, inte alla gästerna utom tre i det ena.

• AndroSid

Snabb huvudräkning visar att dagens brud har fått lägst poäng av alla hittills i serien.

• wiii
    MrsT2011 skrev 2011-05-16 20:25:31 följande:
    Undrar om hon skäms ögonen ur sig nu när hon sett alla avsnitt och insett att hon (förhoppningsvis) var den enda som placerade brudarna i ett annat rum??
    Inte sett avsnittet än, men jag gissar att hon måste ha missförstått hur det skulle vara, och trott att brudarna mer skulle vara observatörer snarare än gäster. Någon annan anledning kan jag inte tänka mig, för som ni säger, man vill ju vinna den där resan, så att göra så på rent jäkelskap är inte så strategiskt, så jag tror på missförstånd!
  • BlackWIngedAngel

Jag tyckte förövrigt att det var lite lustigt med handbollsbruden som kommenterade att hon saknade kyssen i kyrkan för att hon var så traditionell av sig. Visst får hon sakna kyss i kyrkan om hon vill, men det beror väl snarare på att hon sett på amerikanska bröllopsfilmer än att hon är traditionell, för kyss i kyrkan är ju ingen svensk tradition precis. Tungan ute

• Loche

Det var riktigt pinsamt med den bordsplaceringen och jag tyckte synd om de tre andra tjejerna som liksom blev satta på undantag!

• Sebastiána
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-17 00:29:03 följande:
    Jag tyckte förövrigt att det var lite lustigt med handbollsbruden som kommenterade att hon saknade kyssen i kyrkan för att hon var så traditionell av sig. Visst får hon sakna kyss i kyrkan om hon vill, men det beror väl snarare på att hon sett på amerikanska bröllopsfilmer än att hon är traditionell, för kyss i kyrkan är ju ingen svensk tradition precis. Tungan ute
    Jag tänkte precis samma sak!
  • MochN
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-17 00:29:03 följande:
    så tänkte jag med, men jag tycker det är lite romantiskt med kyssen i kyrkan.
  • MrsT2011
    MochN skrev 2011-05-17 10:00:04 följande:
    så tänkte jag med, men jag tycker det är lite romantiskt med kyssen i kyrkan.
    Nja, jag gillar det svenska upplägget med första kyssen som gifta till folkets jubel o riskastning ute på trappan! Glad
  • FruHassel

Här är en som tycker att det verkligen hör till att kyssas i kyrkan!!

• MrsT2011
    FruHassel skrev 2011-05-17 13:19:27 följande:
    Här är en som tycker att det verkligen hör till att kyssas i kyrkan!!
    Själv har jag aldrig sett det "live" utan enbart i amerikanska filmer. Hur formulerar prästen det på svenska? Han säger väl knappast "you may nooow kiss the bride"? Skrattande
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!