• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • KatjaB

Yarrow: det är nåt knas så det går inte att kommentera din blogg just nu. Men å så fina ni var, och vad underbart roligt ni verkar ha hop. Din man var ju störtskön med sin dans och att han var så nervös att han snubblade på orden under vigseln  
    Superfint, ni är fina, och egna och skitbra!

hoppas ni vann  

• förlovadflicka
    Yarrow skrev 2011-05-12 09:43:26 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Men kärleksparkens toaletter är så himla fina och rena. Man hänger ju en hel del på det cafét på sommaren :)

Jättetråkigt att hon sitter och ljuger om saker på vårt bröllop. Blev jätteirriterad nu när jag såg att hon sagt att min klänning är en Kinaklänning! Inget ont om dem men sååå jävla elakt mot min skräddare. Han gjorde ett så jävla fint jobb på bara 3 veckor. Kjoldelen är från en begagnad klänning och omsydd av samma skräddar i fråga.
    All cred till honom! :)
    Tyckte verkligen inte det såg ut som en kinaklänning! Den var jättehäftig för övrigt :) 
  • Sebastiána

Apropå det där med vegetariskt, hur kan man kalla sig vegetarian om man äter fisk? Fisk är ju inte någon grönsak. Då är det väl bättre att kalla sig semivegetarian...

• HannaL1980
    Sebastiána skrev 2011-05-12 12:40:37 följande:
    Apropå det där med vegetariskt, hur kan man kalla sig vegetarian om man äter fisk? Fisk är ju inte någon grönsak. Då är det väl bättre att kalla sig semivegetarian...
    Kanske för att hon inte orkade säga hela ordet, gud vad vissa kan gnälla över små detaljer...
  • Yarrow
    KatjaB skrev 2011-05-12 12:27:26 följande:
    Yarrow: det är nåt knas så det går inte att kommentera din blogg just nu. Men å så fina ni var, och vad underbart roligt ni verkar ha hop. Din man var ju störtskön med sin dans och att han var så nervös att han snubblade på orden under vigseln  
    Superfint, ni är fina, och egna och skitbra!

hoppas ni vann  
    Ja, jag hade problem med att logga in på min egen blogg innan med så något knas är det.
    Tack så mycket :) Min man är lite speciell, han bara shakade loss och ja blev helt chockad. Hehe.

Ni får se ikväll vem som vinner :)
    förlovadflicka skrev 2011-05-12 12:28:55 följande:
    Tyckte verkligen inte det såg ut som en kinaklänning! Den var jättehäftig för övrigt :) 
    Tack så mycket :)

Hoppas inte ni tycker att vi har kapat tråden här nu. Haha :) Ni får fortsätta ha åsikter och frågor trotts att två av fruarna är med här :)
  • Sebastiána
    HannaL1980 skrev 2011-05-12 12:50:07 följande:
    Kanske för att hon inte orkade säga hela ordet, gud vad vissa kan gnälla över små detaljer...
    Jag tycker i och för sig inte att det är en detalj. Just i det här fallet var det TV4 som sa att tjejen i grön klänning (brud nummer 1) ju fick fisk för att hon är vegetarian. Eeeh! Men jag har hört många säga samma sak. Då kan man lika gärna säga att man är vegetarian, men äter köttfärs...
  • BlackWIngedAngel
    Yarrow skrev 2011-05-12 09:43:26 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Men kärleksparkens toaletter är så himla fina och rena. Man hänger ju en hel del på det cafét på sommaren :)

Jättetråkigt att hon sitter och ljuger om saker på vårt bröllop. Blev jätteirriterad nu när jag såg att hon sagt att min klänning är en Kinaklänning! Inget ont om dem men sååå jävla elakt mot min skräddare. Han gjorde ett så jävla fint jobb på bara 3 veckor. Kjoldelen är från en begagnad klänning och omsydd av samma skräddar i fråga.
    All cred till honom! :)
    Ja, det förstår jag att du inte gillade. Hon sa dessutom att hon hade hört det. Vem skulle hon ha hört det ifrån? Skumt...
  • HannaL1980
    Sebastiána skrev 2011-05-12 13:44:03 följande:
    Jag tycker i och för sig inte att det är en detalj. Just i det här fallet var det TV4 som sa att tjejen i grön klänning (brud nummer 1) ju fick fisk för att hon är vegetarian. Eeeh! Men jag har hört många säga samma sak. Då kan man lika gärna säga att man är vegetarian, men äter köttfärs...
    Men varför bry sig? Vad spelar det för roll? Hon äter inte kött men fisk. What ever.
  • zvartaliljan
    Sebastiána skrev 2011-05-12 13:44:03 följande:
    det är väl ändå skillnad på köttfärs o fisk...det finns de som inte äter däggdjur (alltså samma släkte som vi människor) men som äter skaldjur och fisk och många av dom kallar sig vegetarianer, ser inget fel i det. Sen finns det de som inte äter något alls som har ögon och så finns det veganerna som inte heller äter ägg eller mejeiprodukter o.s.v.
    Alla väljer väl själva vad de vill äta. Låter nästan på dig som att man får inte "tillkalla" sig "titeln" vegetarian om man inte följer "reglerna" 100%. LÖJLIGT! Skulle vilja se den vegetarian som aldrig smäller i sig lite godis, bakverk eller tårta...(som i typ 90% av fallen innehåller gelatin)
  • HannaL1980
    zvartaliljan skrev 2011-05-12 16:46:42 följande:
    det är väl ändå skillnad på köttfärs o fisk...det finns de som inte äter däggdjur (alltså samma släkte som vi människor) men som äter skaldjur och fisk och många av dom kallar sig vegetarianer, ser inget fel i det. Sen finns det de som inte äter något alls som har ögon och så finns det veganerna som inte heller äter ägg eller mejeiprodukter o.s.v.
    Alla väljer väl själva vad de vill äta. Låter nästan på dig som att man får inte "tillkalla" sig "titeln" vegetarian om man inte följer "reglerna" 100%. LÖJLIGT! Skulle vilja se den vegetarian som aldrig smäller i sig lite godis, bakverk eller tårta...(som i typ 90% av fallen innehåller gelatin)
    Mycket bra sagt!
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!