• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Yarrow
    Sebastiána skrev 2011-05-11 09:56:46 följande:
    Wow! Det måste ta väldigt lång tid att göra, även om man är proffs.
    Faktiskt inte, hon är GRYYM. Var klar efter kanske en vecka. Jag rekommenderar henne jättemycket faktiskt om man vill ha något lite annorlunda :)
    Sassabrassa skrev 2011-05-11 10:14:56 följande:
    Wow vilken underbar bröllopsbild. Helt fantastisk. :)
    Tack så mycket! Eller ja, inte jag som ska tacka kanske. haha. Men vi är väldigt nöjda.
  • förlovadflicka
    Yarrow skrev 2011-05-11 11:24:20 följande:
    Faktiskt inte, hon är GRYYM. Var klar efter kanske en vecka. Jag rekommenderar henne jättemycket faktiskt om man vill ha något lite annorlunda :)
    Sassabrassa skrev 2011-05-11 10:14:56 följande:
    Wow vilken underbar bröllopsbild. Helt fantastisk. :)

Tack för tipset, lätt att vi ska anlita henne! Får man fråga hur mycket det kostar? :) 
  • Stitch

Ni som var med "på riktigt" på gårdagens bröllop... Satt verkligen gästen/jurybruden i grönt så där och höll på under bröllopsmiddagen eller var det bara så tv hade klippt ihop det? Riktigt ohyfsat tycker jag...

• Humlan66

Någon av er tv4 brudar som vet vart Kaylas klänning kommer ifrån ? Himmel vad den glimmade & gnistrade

• Yarrow
    förlovadflicka skrev 2011-05-11 12:02:41 följande:
    Tack för tipset, lätt att vi ska anlita henne! Får man fråga hur mycket det kostar? :) 
    vi betalade 500:-, man betalar inte henne förren man är nöjd. Hon skickar några exempelbilder när hon är klar och så kan man ändra saker innan hon skickar orginalbilden. Hur smidigt som helst.
    Sen beror nog priset lite på hur avancerat man vill ha det och så.
    Stitch skrev 2011-05-11 13:09:16 följande:
    Ni som var med "på riktigt" på gårdagens bröllop... Satt verkligen gästen/jurybruden i grönt så där och höll på under bröllopsmiddagen eller var det bara så tv hade klippt ihop det? Riktigt ohyfsat tycker jag...
    Ja alltså. De klippte ju lite så att det skulle synas hur utråkade vi var antar jag. Tex så klippte det bort när Gårdagens brud satt på Ankis bröllop och smsade med sin man. Det tyckte jag var ohyfsat om något.

Man får helt enkelt ta allt med en nypa salt faktiskt.
  • ankimattsson
    Det var jag som är personen i grönt och naturlitvis har tv 4 klippt ihop det som de vill ha det Flört. Om jag gäspa en gång klipper de ju såklart ihop det med allt som hänt under en kväll. Allt detta gjordes naturlitvis inte under ett tal. Det trodde jag folk förstod Glad Men det får man ta, tror det är viktigt att folk inte tar för allvarligt på allt som händer på tv.

Jag tyckte Kaishas bröllop var ur vackert, hon var jätte fin! Vi fyra i gruppen gillade verkligen varandra. men självklart tyckte vi väldigt olika. Kaishas bröllop var lite för lugnt och stelt för min smak för att ha riktigt roligt, jag gillar hålligång. Men det är ju sådan jag är som person.

Och som sagt det är ju bara en del av bröllopet, tyckte som sagt att allt var jätte fint, middagen var jätte god och vigselplatsen urfin  Glad
  • ankimattsson
    Yarrow skrev 2011-05-11 13:26:08 följande:
    vi betalade 500:-, man betalar inte henne förren man är nöjd. Hon skickar några exempelbilder när hon är klar och så kan man ändra saker innan hon skickar orginalbilden. Hur smidigt som helst.
    Sen beror nog priset lite på hur avancerat man vill ha det och så.
    Ja alltså. De klippte ju lite så att det skulle synas hur utråkade vi var antar jag. Tex så klippte det bort när Gårdagens brud satt på Ankis bröllop och smsade med sin man. Det tyckte jag var ohyfsat om något.

Man får helt enkelt ta allt med en nypa salt faktiskt.
    Ha ha just det det glömde jag! tack Sara för försvaret,.Flört

Gårdagens brud satt som sagt under HELA min middag och sms. Det tycke jag var lite ohyfsat Flört, men så är det ju alla har bra och dåliga sidor och TV4 väljer i bland att vinkla det lite som de vill. Och precis de ville väl poängtera att vi tyckte att det var lite långdraget och då klippte de ihop det så.

Som sagt Tv ta allt med nypa salt!
  • Zelmah
    Yarrow skrev 2011-05-11 07:36:52 följande:
    Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:
    Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)

Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd  sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)

Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!

Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
    Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
    Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)
    Ja men visst är det den bilden! Så otroligt fin och underbar! Verkligen fantastisk! Och jag gillar verkligen er styling, så jäkla snyggt! Hade jag fått gifta mig två gånger hade jag kört den stilen på nr två. Men nu har jag redan en jättefin vintageklänning och accessoarer klara så det blir det jag kommer köra på. Även fast jag ville ha röda converse först och sen  röda pumps så sket det sig... det blir enbart röda läppar o naglar tyvärr.

Tycker förövrigt att denna veckans 4 bröllop har varit bäst hittills! :)
  • Yarrow
    Zelmah skrev 2011-05-11 15:28:44 följande:
    Ja men visst är det den bilden! Så otroligt fin och underbar! Verkligen fantastisk! Och jag gillar verkligen er styling, så jäkla snyggt! Hade jag fått gifta mig två gånger hade jag kört den stilen på nr två. Men nu har jag redan en jättefin vintageklänning och accessoarer klara så det blir det jag kommer köra på. Även fast jag ville ha röda converse först och sen  röda pumps så sket det sig... det blir enbart röda läppar o naglar tyvärr.

Tycker förövrigt att denna veckans 4 bröllop har varit bäst hittills! :)
    Jag håller med! Har sälert ideer till misnt 10 olika bröllop till men jag nöjer mig med ett ;)

Vad roligt att du tycker det :) Vi hade faktiskt väldigt roligt och man hoppas ju såklart att det speglas sig i programmet :)
  • Pinkgrape
    Yarrow skrev 2011-05-11 17:02:56 följande:
    Måste bara säga att jag gillade ert bröllop jättemycket Yarrow! :D

Skorna, klockrena.. cykeln, så kul idé :) Haha jag gillade även säckpipan jag ;P

Och ni var så underbart söta och fina ihop :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!