• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • ankimattsson
    Humlan66 skrev 2011-05-11 21:08:07 följande:
    Anki jag diggar dig jag - får man säga så ? *L*
    Ha ha klart man får!  Blir såklart bara glad! Asså jag är ganska galen i vanliga fall, pratar för mycket och fort, och när de är ihop kippt på 30 min ser jag ju crazy u! Ha ha
  • Yarrow

Ja,  det är inte mycket man får se.
    Själv saknade jag lite att de inte visade när vi pratad om mina viktminskning. Jag har alltså gått ner ca 30 kg och vi pratade mycket om det på filminspelningen. Om framtiden och så där.
    Nu ser jag bara ut som en glad tjockis. (20 kg kvar att gå ner) Haha. Jag var mycket tjockare förr, inte lika glad dock kanske. Haha.
    Nu har jag gått ner 10 kg till sen inspelningen men får lite tjockiångest av alla "fina" kameravinklar. Hahaha :)

• ankimattsson
    jkbr skrev 2011-05-11 20:55:12 följande:
    jag ville bara säga att  ni hadde jätte fint bröllop båda två och verkade så himla goa :)
    Ja hoppas det framgår att vår grupp verkligen hade så roligt ihop! .Glad  Producenterna sa faktiskt att vår grupp var speciell för vi gillade vekligen varandra.

Yarrow- Sara,  Helt rätt klart du ska vara stolt över något som din mamma gett dig. Hade man vetat det hade man nog tänkt annorlunda, jag gillar verkligen inte säckpippa, Skämsmen hade jag vetat att det var en överraskning från din mamma hade jag sett det ur en annan vinkel.

Hur som helst, älskade verkligen din karl! och varför kom inte din pappa med? han är ju oxå så skön!
  • ankimattsson
    ankimattsson skrev 2011-05-11 22:04:24 följande:
    Ja hoppas det framgår att vår grupp verkligen hade så roligt ihop! .Glad  Producenterna sa faktiskt att vår grupp var speciell för vi gillade vekligen varandra.

Yarrow- Sara,  Helt rätt klart du ska vara stolt över något som din mamma gett dig. Hade man vetat det hade man nog tänkt annorlunda, jag gillar verkligen inte säckpippa, Skämsmen hade jag vetat att det var en överraskning från din mamma hade jag sett det ur en annan vinkel.

Hur som helst, älskade verkligen din karl! och varför kom inte din pappa med? han är ju oxå så skön!
    Eller tärsom mena jag, börjar bli trött nu ha ha Glad
  • Yarrow
    ankimattsson skrev 2011-05-11 22:04:24 följande:

Jag veeeet, vart tog min pappa vägen? :) Hehe. 

Jag tror att det syns att vi hade roligt tillsammans. Folk tycker ju "vår" vecka är bäst hittils ;)
  • BlackWIngedAngel

En sak som jag tänkte på var att den vegetariska menyn diskuterades i programmet. Och någon av jurybrudarna (minns inte vem) sa att det var passande eftersom "Sara är vegetarian". Men det kan ju inte stämma. Sara åt ju kött i avsnittet före!? *förvirrad*

• cityalven

vill också bara tacka för att man fick ta del i ert bröllop! klänningen var underbar och skorna och tanken och allt...

lycka till med framtiden :D

• Yarrow
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-11 23:48:25 följande:
    En sak som jag tänkte på var att den vegetariska menyn diskuterades i programmet. Och någon av jurybrudarna (minns inte vem) sa att det var passande eftersom "Sara är vegetarian". Men det kan ju inte stämma. Sara åt ju kött i avsnittet före!? *förvirrad*
    Kasia ja, hon verkar fått ganska mycket om bakfoten verkar det som. Haha. Jag är INTE vegetarian och vi skulle INTE ha någon tårtbuffe heller utan en efterättsbuffe. Vilket vi hade... och ja, tång luktar skit varän man än är på kusten. Haha.
    Ja, bara så ni vet :)
    cityalven skrev 2011-05-12 00:33:36 följande:
    vill också bara tacka för att man fick ta del i ert bröllop! klänningen var underbar och skorna och tanken och allt...

Tack själv :)
  • förlovadflicka
    Yarrow skrev 2011-05-12 07:41:35 följande:
    Kasia ja, hon verkar fått ganska mycket om bakfoten verkar det som. Haha. Jag är INTE vegetarian och vi skulle INTE ha någon tårtbuffe heller utan en efterättsbuffe. Vilket vi hade... och ja, tång luktar skit varän man än är på kusten. Haha.
    Ja, bara så ni vet :)
    cityalven skrev 2011-05-12 00:33:36 följande:

Tack själv :)
    Hahahaha, var det tången hon kände lukten av? Halmstadbo som jag är måste jag brista ut i skratt :P 
  • Yarrow
    förlovadflicka skrev 2011-05-12 09:06:16 följande:
    Hahahaha, var det tången hon kände lukten av? Halmstadbo som jag är måste jag brista ut i skratt :P 
    Jag vet faktiskt inte. Men kärleksparkens toaletter är så himla fina och rena. Man hänger ju en hel del på det cafét på sommaren :)

Jättetråkigt att hon sitter och ljuger om saker på vårt bröllop. Blev jätteirriterad nu när jag såg att hon sagt att min klänning är en Kinaklänning! Inget ont om dem men sååå jävla elakt mot min skräddare. Han gjorde ett så jävla fint jobb på bara 3 veckor. Kjoldelen är från en begagnad klänning och omsydd av samma skräddar i fråga.
    All cred till honom! :)
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!