• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • förlovadflicka
    ankimattsson skrev 2011-05-11 09:05:31 följande:
    Ha ha nej mena inte så! Boka en egen BrölopsResa och dra i väg mena jag! Glad

Alla vi fyra har varit på bröllopsresa (men bara en har fått den betald av TV4 Flört)
    Så jag tycker vi åker på en Jag och Sara också! HI hi
    Haha ok. :) Då ger jag väl min tillåtelse då :P
  • ankimattsson
    Yarrow skrev 2011-05-11 07:36:52 följande:
    Ja för fan det gör vi, hade garanterat haft mycket roligare med dig än med min man. Haha.. Men säg inte det till honom ;)
    En liten hemlighet till alla här på BT, Jag gillar Anki mer än min make... :) Jag förusätter att ni tar den hemligheten med er till graven!
    Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:
    Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)

Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd  sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)

Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!

Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
    Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
    Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)
    lillabrollopsmonstret.blogspot.com/

Ha Ha Ja detta får vi hålla tyst om! Ser fram i mot i kväll, är så kul, nästan så man får gå på bröllopet en gång till. Jag och Sara gillar lite samma saker, Second hand brudar rockar!!! Glad
    Älskar också den bilden, så fin! Skulle också vilja fixa några a våra  bilder :)
  • ankimattsson
    förlovadflicka skrev 2011-05-11 09:08:31 följande:
    Haha ok. :) Då ger jag väl min tillåtelse då :P
    Ha ha tack! Va fan, Hela BT gruppen här inne kan lika gärna hänga med de med Tungan ute
  • Yarrow
    ankimattsson skrev 2011-05-11 09:16:46 följande:
    Ha ha tack! Va fan, Hela BT gruppen här inne kan lika gärna hänga med de med Tungan ute
    Woho!!! Vi draaaar!! :) Men bara ni som gillar 4 bröllop. Alla ni andra får stanna hemma :P
  • Yarrow
    Sebastiána skrev 2011-05-11 08:15:06 följande:
    Hur gjordes den bilden? Stod ni framför en kuliss eller är det fixat i Photoshop eller något liknande program i efterhand? Väldigt tjusigt och verkar passa er och er stil perfekt!
    Nej, bilden är tagen i Kärleksparken, varberg där vi gifte oss. Okej att det är fint där men sååå fint är det inte. Haha. Jag skickade bilden till en fotoredigerare som heter Cindy. Hon är grym! :)

cindysart.weebly.com/blog.html
  • Sebastiána
    Yarrow skrev 2011-05-11 09:44:34 följande:
    Nej, bilden är tagen i Kärleksparken, varberg där vi gifte oss. Okej att det är fint där men sååå fint är det inte. Haha. Jag skickade bilden till en fotoredigerare som heter Cindy. Hon är grym! :)

cindysart.weebly.com/blog.html
    Wow! Det måste ta väldigt lång tid att göra, även om man är proffs.
  • Sassabrassa
    Yarrow skrev 2011-05-11 07:36:52 följande:
    Ja för fan det gör vi, hade garanterat haft mycket roligare med dig än med min man. Haha.. Men säg inte det till honom ;)
    En liten hemlighet till alla här på BT, Jag gillar Anki mer än min make... :) Jag förusätter att ni tar den hemligheten med er till graven!
    Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:
    Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)

Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd  sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)

Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!

Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
    Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
    Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)
    Wow vilken underbar bröllopsbild. Helt fantastisk. :)
  • zvartaliljan

Gårdagens brud var ju underbart vacker tycker jag Du med Anki! Ja alla är såklart fina.
    Men mest fastnade jag vid hur pedantisk och besatt gårdagens brud var av bröllopet Sambon satt bredvid och gav mig gliringar hela tiden för jag är precis som henne
    Sen att de delar lite samma historia som oss gjorde det hela så mycket vackrare Hjärta
    Träffade prästen igår och han var så imponerad över vår historia och att vårt förhållande överlevt alla prövningar så han skulle fokusera vigseltalet på det. Kommer väl bli en känga mot våra föräldrar att höra det men det får de ta....det är ju fakta liksom.

• MrsT2011
    zvartaliljan skrev 2011-05-11 10:22:23 följande:
    Gårdagens brud var ju underbart vacker tycker jag Du med Anki! Ja alla är såklart fina.
    Men mest fastnade jag vid hur pedantisk och besatt gårdagens brud var av bröllopet Sambon satt bredvid och gav mig gliringar hela tiden för jag är precis som henne
    Sen att de delar lite samma historia som oss gjorde det hela så mycket vackrare Hjärta
    Träffade prästen igår och han var så imponerad över vår historia och att vårt förhållande överlevt alla prövningar så han skulle fokusera vigseltalet på det. Kommer väl bli en känga mot våra föräldrar att höra det men det får de ta....det är ju fakta liksom.
    Eller hur! Det absolut finaste med gårdagens bröllop var mot slutet när brudgummen var alldeles rörd och tagen och sa att "det här har jag väntat på i sex år". Att se hur otroligt lycklig han var och hur kär han är i henne gjorde mig så glad!
  • zvartaliljan
    MrsT2011 skrev 2011-05-11 10:38:55 följande:
    Eller hur! Det absolut finaste med gårdagens bröllop var mot slutet när brudgummen var alldeles rörd och tagen och sa att "det här har jag väntat på i sex år". Att se hur otroligt lycklig han var och hur kär han är i henne gjorde mig så glad!
    Ja det var så underbart vackert! Jag önskar att min m2bs familj ser hur lycklig han verkligen är på vårt bröllop så de kanske äntligen accepterar att det är mig han vill vara med...träffade prästen igår och han var iaf övertygad sen att vi var ett väldigt fint, STARKT och LYCKLIGT par trots alla motgångar. Önskar bara att familjen skulle börja sätta lycka och kärlek högst på prioriteringslistan o inte bara tänka på kulturkrockar o missförstånd o se mig som en svensk djävulskvinna som trollbindit deras gudomliga son....
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!