• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • TheD
    moonlightgirl skrev 2011-05-04 21:41:10 följande:
    Jag har sett alla programmen på Tv4play, de är väldigt generösa med att man får se gratis, inte alls som kanal5 som ska ha betalt för allt.
    Betalt? Det har jag inte varit med om!
  • Ocean eyes
    TheD skrev 2011-05-06 20:21:14 följande:
    Betalt? Det har jag inte varit med om!
    Du kanske inte tittar på serier som DHW, Cougar town och Grey´s anatomy?

Dessa kostar att se på kanal 5 play. Däremot finns svenska program (som är tillgängliga en viss tid) att se gratis på
  • MrsT2011
    Ocean eyes skrev 2011-05-06 23:46:19 följande:
    Du kanske inte tittar på serier som DHW, Cougar town och Grey´s anatomy?

Dessa kostar att se på kanal 5 play. Däremot finns svenska program (som är tillgängliga en viss tid) att se gratis på
    Precis, och kanal 5 vet verkligen hur de ska få folk att betala. Värsta exemplet var när Derek blivit skjuten i Greys och de lockade med att "du som inte vill vänta till nästa vecka med att se om han överlever kan redan nu köpa avsnittet på kanal 5 play för 25 kr". Klart som fan att jag köpte, alla jag känner köpte och hade garanterat råka försäga sig om hur det gick under veckans gång!
  • ClaraH

Jag tycker att det var ett jättetrevlig programomgång den andra omgången. Det var kul att se så olika bröllop. Vi ska gifta oss borgerligt så det var roligt att se lite av en sådan ceremoni. Den första omgången var det för tråkigt att den där gnällspiken vann.

• Sebastiána
    ClaraH skrev 2011-05-07 17:20:37 följande:
    Jag tycker att det var ett jättetrevlig programomgång den andra omgången. Det var kul att se så olika bröllop. Vi ska gifta oss borgerligt så det var roligt att se lite av en sådan ceremoni. Den första omgången var det för tråkigt att den där gnällspiken vann.
    Hon har sagt i pressen att de vinklade henne och det skulle inte förvåna mig alls. Hon kanske sa en massa positiva saker som inte kom med.
  • ClaraH
    Sebastiána skrev 2011-05-07 17:23:27 följande:
    Hon har sagt i pressen att de vinklade henne och det skulle inte förvåna mig alls. Hon kanske sa en massa positiva saker som inte kom med.
    Jo, så kan det ju absolut vara, men de andra verkade lite trötta på att hon inte gillade maten så något var det nog där ändå. Modigt att ställa upp, det skulle jag nog aldrig gjort.
  • Sebastiána

Förutom allt fokus på bruden och själva bedömningsmomentet är det ytterligare en sak jag inte gillar: det är för kort! Jag hade velat se en timme, där man fick se förberedelser, tankar om dukning, musik, mat osv. Ungefär som "Vårt bröllop i era händer" men där brudparet fixar allt själva.

• ClaraH
    Sebastiána skrev 2011-05-08 11:00:00 följande:
    Förutom allt fokus på bruden och själva bedömningsmomentet är det ytterligare en sak jag inte gillar: det är för kort! Jag hade velat se en timme, där man fick se förberedelser, tankar om dukning, musik, mat osv. Ungefär som "Vårt bröllop i era händer" men där brudparet fixar allt själva.
    Jo, där håller jag verkligen med, man skulle vilja ha mer fokus på själva bröllopet, inte vad andra tycker om det, just för att få inspiration, fast det kanske är mer intressant för oss som planerar bröllop just 
  • Oniq
    Sebastiána skrev 2011-05-08 11:00:00 följande:
    Ooooh! Jag hade velat se en bröllopsserie i stil med den där 4st par bygger lägenheter i samma hus. Paren skulle få en viss budget att hålla sig till och pyssla och dona och planera ihop sitt drömbröllop.

DET hade jag velat se. Sedan kunde tittarna få ringa in och rösta på vilket bröllop som var 'bäst' (om det nu måste vara en vinnare också).
  • Sebastiána
    Oniq skrev 2011-05-08 11:06:57 följande:
    Ooooh! Jag hade velat se en bröllopsserie i stil med den där 4st par bygger lägenheter i samma hus. Paren skulle få en viss budget att hålla sig till och pyssla och dona och planera ihop sitt drömbröllop.
    Och då hade det blivit ett spännande moment utam att delatagrna hade behövt rösta. Intressant att se olika prioriteringar och hur olika två bröllop med samma budget hade blivit!
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!