• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Sebastiána

Förlåt en besserwisser, men är det inte lite konstigt att man säger att man vill ha ett barockbröllop och så klär sig alla, inklusive brudpar och stråkkvartett, i rokokokläder... och man pratar om Marie Antoinette som definitivt inte levde under barocken!

• Oniq
    Sebastiána skrev 2011-04-28 20:12:53 följande:
    Förlåt en besserwisser, men är det inte lite konstigt att man säger att man vill ha ett barockbröllop och så klär sig alla, inklusive brudpar och stråkkvartett, i rokokokläder... och man pratar om Marie Antoinette som definitivt inte levde under barocken!
    *haha* Word! Nu slapp jag säga det iaf ;)
  • Zelmah
    hahaha! ja man kan ju tycka att man borde ha lite bättre koll på sitt eget tema hehe...
  • Yarrow
    Oniq skrev 2011-04-28 17:28:10 följande:
    Ooooh! Är ditt bröllop med? NU blev jag nyfiken!
    Japp. Känns lite konstigt nu. Premiären drog ut en del på tiden och nu är det över 8 månaders sen som vi gifta oss. Man har liksom själv precis smält hela upplevelsen och nu kommer den på tv :)

Det var kul som fan i alla fall. :) En upplevelse för livet verkligen, och du menar jag inte bara bröllopet. Hehe
  • 1700tal
    Haha, tummen upp säger 1700tal... Det avsnittet måste jag se!
  • förlovadflicka
    Haha, jag tänkte verkligen inte på det! Har inte sett kvällens avsnitt än så skyller på det :P Stråkkvartett- lite tidigt kanske? :P 
  • bridesilly

Undra just om gästerna fick köpa och hyra sin rockokokläder själva? Kan ju inte har varit billigt att gå på det bröllopet som gäst. Gillade verkligen brudens hår och krona,jättefint. men 2,4kg på huvudet. Auoch!

• Sebastiána
    bridesilly skrev 2011-04-28 21:58:13 följande:
     Gillade verkligen brudens hår och krona,jättefint. men 2,4kg på huvudet. Auoch!
    Ja en sån krona kräver sin brud!
  • AndroSid

Jag tycker att det är mysigt att se programmet i och med att man får chansen att tänka till kring sitt eget bröllop, vad man gillar och vad man inte gillar. Brukar titta på det med fästmannen, han är lika engagerad som jag i vår planering Flört

Vad jag dock inte gillar är dels bedömningen och dels en viss av deltagarna i den här omgången, som verkligen lyckades klanka ner på allt. Jag tyckte faktiskt inte att hon var en värdig vinnare efter att ha satt lägst poäng av alla - så gott som hela tiden. Det kändes inte trovärdigt utan bara som ett sätt att försöka komma längre fram i konkurrensen och nej, det gillar jag inte!

• förlovadflicka
    AndroSid skrev 2011-04-28 22:20:57 följande:
    Jag tycker att det är mysigt att se programmet i och med att man får chansen att tänka till kring sitt eget bröllop, vad man gillar och vad man inte gillar. Brukar titta på det med fästmannen, han är lika engagerad som jag i vår planering Flört

Vad jag dock inte gillar är dels bedömningen och dels en viss av deltagarna i den här omgången, som verkligen lyckades klanka ner på allt. Jag tyckte faktiskt inte att hon var en värdig vinnare efter att ha satt lägst poäng av alla - så gott som hela tiden. Det kändes inte trovärdigt utan bara som ett sätt att försöka komma längre fram i konkurrensen och nej, det gillar jag inte!
    Mm, håller med, blev nästan lite sur att hon vann, de andra var så goa, hade hellre sett att de fick resan... 
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!