• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • TheD
    Bröllop2B skrev 2011-04-27 21:35:35 följande:
    Håller med dig! Skönt att höra att det finns fler som tänker "vanligt-bröllops-tema" om man kan säga så!
    Det enda vi håller oss till är i princip ett färgtema =)

Förresten förstår jag inte hur deras budgetar ser ut i detta program??! De är på fina ställen, har fina klänningar och många gäster, band som spelar osv men en förhållandevis liten budget tycker jag, eller? Så har de många kontakter? =)
    Sponsring via TV.... Flört
  • bridesilly
    Bröllop2B skrev 2011-04-27 21:35:35 följande:
    Håller med dig! Skönt att höra att det finns fler som tänker "vanligt-bröllops-tema" om man kan säga så!
    Det enda vi håller oss till är i princip ett färgtema =)

Förresten förstår jag inte hur deras budgetar ser ut i detta program??! De är på fina ställen, har fina klänningar och många gäster, band som spelar osv men en förhållandevis liten budget tycker jag, eller? Så har de många kontakter? =)
    vi funderade på det också här hemma i tvsoffan. hur kan det vara så "billigt" med så många gäster och fina lokaler och kläder? ger ju inte en sann helhetsbild av budgeten om det skulle vara sponsrat
  • Bröllop2B
    Lumys skrev 2011-04-27 19:52:37 följande:
    Jag sitter och kollar nu på programmet. Blir så irriterad på den skånska bruden som är negativ till ALLT!! Visst ska man vara lite kritisk men hon är ju helt extrem..riktigt elak och bara hennes sätt är rätt..
    Antagligen säger hon väl bara tråkiga saker för att själv ha bättre chans att vinna? Sätter hon låga poäng på allt så...? Men håller med om att hon har en tråkig inställning!
  • Bröllop2B
    TheD skrev 2011-04-27 21:37:53 följande:
    Sponsring via TV.... Flört
    Räcker det inte med resan.....?! =P
  • Bröllop2B
    bridesilly skrev 2011-04-27 21:40:54 följande:
    vi funderade på det också här hemma i tvsoffan. hur kan det vara så "billigt" med så många gäster och fina lokaler och kläder? ger ju inte en sann helhetsbild av budgeten om det skulle vara sponsrat
    Eller så har alla ruggiga kuvertavgifter??
  • bridesilly
    Bröllop2B skrev 2011-04-27 21:43:27 följande:
    Eller så har alla ruggiga kuvertavgifter??
    ja kanske det ja. tycker bara att det verkar lite pengar på så många gäster.
  • Pinkgrape

Det har jag missat, vad har de för budget?

Jag har ju bara sett en liten del av gårdagens och dagens program, men nog tycker att det ser ut som att deras budget inte är den lägsta.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Tinzi

tycker issådär om programmet faktiskt... de ville ha med mig i det programmet,( nått år sen har ag för mig jag pratade m. henne) men jag sa blankt nej tack, tyckte inte det skulle vara värt det m. tv och allt där på min dag.

• Olga

Jag tycker att det är jätte roligt med programmet eftersom man ser hur många små problem kan uppstå så att man kan tänka lite bättre på sitt eget,,,, Och sedan gick de me i programmet eftersom de visste att de skulle bli bedömda... men priset är ju inget att klaga på...Vem vill inte vinna en kryssning i Karibien... då det de vad de gav ut sig på... Kryssning är priset för att bli bedömd för sitt Dag!!!!

• Tinzi

ang. budgeten, man skulle bara kunna vinna resa, ej ngt annat betalt (bla därför jag också tackade nej) så deras budget stämmer nog.

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!