• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • ClaraH
    KatjaB skrev 2011-05-01 09:10:31 följande:
    tack för berömmet för klänningen, jag älskade den verkligen själv
    Jag måste också säga att din klänning var fin, men jag tyckte att du och din frisyr var ännu snyggare!
  • bridesilly

Idag är det väl dags för fyra nya brudar spännande spännande. ikväll blir det schlagerbröllop

• Loche
    bridesilly skrev 2011-05-02 08:51:36 följande:
    Idag är det väl dags för fyra nya brudar spännande spännande. ikväll blir det schlagerbröllop
    Schlagerbröllop?? Jisses,,, jag får nog stänga av ljudet,,, kan ju få allergiska besvär, haha! ;)
  • bridesilly
    Loche skrev 2011-05-02 08:53:40 följande:
    Schlagerbröllop?? Jisses,,, jag får nog stänga av ljudet,,, kan ju få allergiska besvär, haha! ;)
    ja det stod så i tvtablån iaf hihi. kvällens brud älskar schlager och då var temat givet ungefär stod det. minns inte ordagrant.

roligt att dom har så speciella teman på bröllopen
  • Loche
    bridesilly skrev 2011-05-02 08:55:10 följande:
    ja det stod så i tvtablån iaf hihi. kvällens brud älskar schlager och då var temat givet ungefär stod det. minns inte ordagrant.

roligt att dom har så speciella teman på bröllopen
    Ja, det är verkligen härligt att alla kan ordna sitt bröllop på just sitt vis numera, tycker det är underbart faktiskt. :)
  • bridesilly
    Loche skrev 2011-05-02 08:56:54 följande:
    Ja, det är verkligen härligt att alla kan ordna sitt bröllop på just sitt vis numera, tycker det är underbart faktiskt. :)
    absolut
  • bruden i skogen

Klänningne afrika bruden hade i kväll var ju helt underbar

• MrsT2011

Afrikabröllopet var ju helt galet, ha ha! Håller med om att klänningen var vacker, men 16 tärnor och totalt 550 gäster som kunde blivit fler om alla fått plats?? Jisses vilket jippo! Skrattande

• förlovadflicka
    MrsT2011 skrev 2011-05-03 22:15:45 följande:
    Afrikabröllopet var ju helt galet, ha ha! Håller med om att klänningen var vacker, men 16 tärnor och totalt 550 gäster som kunde blivit fler om alla fått plats?? Jisses vilket jippo! Skrattande
    Men tänk vad kul folk hade liksom :D 
  • shakynose
    jenniejummie skrev 2011-05-01 03:19:09 följande:
    Tycker att själva upplägget av programmet är lite lamt, eller hur ska jag uttrycka mig...!
     Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga... kul, pinsamt, jobbigt och intressant. 
    Det är kul att få lite tips och ideér till sitt eget bröllop... i lite brist på annat kan jag känna.
    Tacka vet jag "Tur i kärlek" m Lotta Engberg...!
    Nänänä! Tur i kärlek va med René Nyberg! Lotta Engberg hade 'kär o galen'.
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!