• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • TheD

Dagens brud var väldigt vacker och det är sällan jag säger det sådå var hon VACEKR!!!! :D

Och verkade lite som jag själv så hon är nig min favorit hittills..Om man nu kan ha en favorit i den här serien.

• ankimattsson
    Yarrow skrev 2011-05-10 18:54:33 följande:
    Haha, det var jag som sa att jag hade önskat att Ankis klänning var lite mer i stil med temat.
    Sen gav jag henne högst betyg ändå, men hade hon haft värsta vintageklänningen hade jag gett henne en 10a :)

Åh vad det var svårt med betydsättningen alltså, det ENDA med hela denna uppledvelsen som INTE var rolig faktiskt!
    Ha ha Sluta nu Sara! ( för ersom inte hänger riktigt med är det Saras Eco bröllop som ska visas i morgon)
     Du tillhör mina favoriter! Älskar ju dig!

Håller helt med dig betygsättningen ar ur jobbig!  Blä för den men resten var så rolig!!!
  • ankimattsson
    bridesilly skrev 2011-05-10 20:08:20 följande:
    Va roligt att du delar med dig i tråden Tyckte erat bröllop var jättevackert. brudklänningen var helt fantastiskt fin.
    Vad har du köpt den tjusiga gröna klänningen du hade på dig på vinterbröllopet som visades idag?
    Tusen tack för alla fina ord!  Slet verkligen med dukningen och vissa detaljer, ville visa att man inte måste ha ett jätte budget för att göra ett vackert bröllop. Glad ( Har lite svårt när brudpar nästan försöker trycka upp i ansiktet hur mycket pengar de har) .  
    Så blir så glad att du gillade det!

Båda klänningaran är köpta på www.sweeties.se  
    Tyckte väldigt mycket om min gröna klänning Glad
  • ankimattsson
    bridesilly- tittade på dina bilder, ditt bröllop var oxå jätte vackert!

Yarrow- Sara kan inte du och jag åka på en bröllopsresa ihop? Glad Om inte måste vi styra upp något i Juli.
  • förlovadflicka
    ankimattsson skrev 2011-05-10 23:53:29 följande:

Yarrow- Sara kan inte du och jag åka på en bröllopsresa ihop? Glad Om inte måste vi styra upp något i Juli.
    Hey, avslöja inte tävlingsresultatet i förväg! :P
  • Zelmah
    Yarrow skrev 2011-05-10 18:54:33 följande:
    Haha, det var jag som sa att jag hade önskat att Ankis klänning var lite mer i stil med temat.
    Sen gav jag henne högst betyg ändå, men hade hon haft värsta vintageklänningen hade jag gett henne en 10a :)

Åh vad det var svårt med betydsättningen alltså, det ENDA med hela denna uppledvelsen som INTE var rolig faktiskt!
    Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)

Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd  sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)

Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!

Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
  • Zelmah
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-10 21:41:09 följande:
    Men vad skulle den där kommentaren om slöja och kultur betyda? (Kommentaren fälldes av kvinnan som gifter sig på torsdag.) 

Det finns väl knappt någon kultur där inte slöja traditionellt sett har varit del av brudens utstyrsel?! Hon fick det att låta som det skulle vara något ovanligt med detta och att det var i någon särskild kultur som brudslöjan skulle vara vanligare. Vad nu det skulle innebära.  
    Eller hur! Fattar inte alls vad hon menar med det... var har hon fått för sig att det skulle vara specifikt för en viss kultur med slöja när det kommer till bröllop. Inte full koll där känns det som... det är väl först på senare år som folk börjat skippa slöjan om de inte har lust... Förr bars den ju alltid.
  • Yarrow
    ankimattsson skrev 2011-05-10 23:53:29 följande:

Ja för fan det gör vi, hade garanterat haft mycket roligare med dig än med min man. Haha.. Men säg inte det till honom ;)
    En liten hemlighet till alla här på BT, Jag gillar Anki mer än min make... :) Jag förusätter att ni tar den hemligheten med er till graven!
    Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:
    Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)

Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd  sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)

Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!

Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
    Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
    Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)
  • Sebastiána
    Yarrow skrev 2011-05-11 07:36:52 följande:
    Ja för fan det gör vi, hade garanterat haft mycket roligare med dig än med min man. Haha.. Men säg inte det till honom ;)
    En liten hemlighet till alla här på BT, Jag gillar Anki mer än min make... :) Jag förusätter att ni tar den hemligheten med er till graven!
    Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:

Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
    Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)
    Hur gjordes den bilden? Stod ni framför en kuliss eller är det fixat i Photoshop eller något liknande program i efterhand? Väldigt tjusigt och verkar passa er och er stil perfekt!
  • ankimattsson
    förlovadflicka skrev 2011-05-11 00:02:37 följande:
    Hey, avslöja inte tävlingsresultatet i förväg! :P
    Ha ha nej mena inte så! Boka en egen BrölopsResa och dra i väg mena jag! Glad

Alla vi fyra har varit på bröllopsresa (men bara en har fått den betald av TV4 Flört)
    Så jag tycker vi åker på en Jag och Sara också! HI hi
Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!