ankimattsson skrev 2011-05-10 23:53:29 följande:
bridesilly- tittade på dina bilder, ditt bröllop var oxå jätte vackert!
Yarrow- Sara kan inte du och jag åka på en bröllopsresa ihop?

Om inte måste vi styra upp något i Juli.
Ja för fan det gör vi, hade garanterat haft mycket roligare med dig än med min man. Haha.. Men säg inte det till honom ;)
En liten hemlighet till alla här på BT, Jag gillar Anki mer än min make... :) Jag förusätter att ni tar den hemligheten med er till graven!
Zelmah skrev 2011-05-11 02:11:23 följande:
Ser verkligen fram emot att se ditt bröllop imorgon, ska bli spännande verkar vara i en stil jag gillar :)
Har sett din blogg tror jag. Såg ett väldigt häftigt bröllopsfoto där som var med pålagd sagomiljö. Associerade en del till Tim Burton :)
Håller med alla om att dekorationer, detaljer och megabudget inte är alls avgörande för ett lyckat, roligt och känslofyllt bröllop!
Men som sagt det är lätt att fastna i detaljer, och kul att pyssla, fixa och dona. Och gärna inte lägga för mkt pengar och ta vara på saker man redan har som kan användas eller göras om... Men att få bli man och fru och dela det med alla sina nära och kära med en härlig och avslappnad fest är ju det som jag värderar högst. Det är ju de sakerna som gör en varm i bröstet när man tänker på det. :)
Vad roligt, får se hur de klipper ihop det hela :) Inatt slog nervositeten till så jag kunde knappt sova.
Det låter som vår bröllopsbild :)

Vi ville inte ha något klassiskt porträtt utan ett konsverk :)