• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Janqvist

MEN ÅÅHHHH!

Måsta kolla klippet på nätet, men härriguuud, dom e ju knappt i samma lokal! Detta ska bli intessant att se! :D

• MrsT2011

Det är värdelöst att duka i mer än ett rum på stora fester! Har tack och lov aldrig hänt mig på bröllop men däremot på en stor firmafest, helt galet var det. Både toastmaster och underhållare fick ställa sig i dörrhålet i princip... Och ändå hörde ingen vid platserna längst bort (i båda rummen) vad som sades...

• MochN

ser fram emot denna vecka,
    trist att dom inte får sitta med resten av gärsterna!

• MrsT2011

Herrejävlar vad PINSAMT! =) Bruttan som gifte sig ikväll kan ju bara haft "jag ska vara med på TV!" i åtanke, eller hur tänkte hon?? Klart att de kommer sänka henne totalt, hon kan ju glömma att vinna nån resa när hon inte ens behandlar tjejerna som riktiga bröllopsgäster! Det är ju så man skäms...! =)

• bridesilly

Ska vi gissa att kvällens brud INTE vinner denna omgången.
    HUR kan man sätta gäster i ett annat rum? Pinsamt dåligt.

• Debe
    MrsT2011 skrev 2011-05-16 19:58:35 följande:
    Herrejävlar vad PINSAMT! =) Bruttan som gifte sig ikväll kan ju bara haft "jag ska vara med på TV!" i åtanke, eller hur tänkte hon?? Klart att de kommer sänka henne totalt, hon kan ju glömma att vinna nån resa när hon inte ens behandlar tjejerna som riktiga bröllopsgäster! Det är ju så man skäms...! =)
    bridesilly skrev 2011-05-16 20:02:42 följande:

Mer behöver inte sägas... pinsamt...
  • jeami174
    bridesilly skrev 2011-05-16 20:02:42 följande:

JAg håller med! Tror INTE hon vinner. Pinsamt, stackars de andra!
  • bridesilly

Jag hade kännt mig riktigt utanför om jag fick sitta i ett annat rum och varken höra eller se vad som pågick i andra rummet. Undra om hon hade planerat lite dåligt kanske? hon påstod sig ju ha tänkt på allt, förutom att även de inbjudna  brudgästerna skulle ha trevligt månne?

• Sebastiána
    MrsT2011 skrev 2011-05-16 19:58:35 följande:
    Ja hur smart är det att sätta de som ska rösta på en i ett annat rum? Hur tror man då att man ska kunna vinna? Även om maten och klänningen kan få höga poäng får ju festen och totalupplevelsen bottenbetyg. What were they thinking?
  • MrsT2011

Undrar om hon skäms ögonen ur sig nu när hon sett alla avsnitt och insett att hon (förhoppningsvis) var den enda som placerade brudarna i ett annat rum??

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!