• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Gottblåbär

hur lång tid tar de innan avsnittet är uppe på tv4play? Missade halva kvällens så då vill jag inte se den sista halvan utan tiitta på hela på tv4play istället:)

• Loche

Gårdagens bröllop var åxå fint och verkade glatt och trevligt. Glad
    Tycker att rätt tjej vann denna veckan dock, men jag är nog partiskt där,,, är ju boråsare, haha! ;)

• c4trin
    Gottblåbär skrev 2011-05-19 20:06:43 följande:
    hur lång tid tar de innan avsnittet är uppe på tv4play? Missade halva kvällens så då vill jag inte se den sista halvan utan tiitta på hela på tv4play istället:)
    De brukar va uppe ca 20.05 men de har fortfarande inte kommit upp.. Ser alltid dem där, men när man ser på senaste uppladga på tv4play så har de inte hänt nåt sen i tisdags så de har kanske nåt fel...
  • moom

alla veckans avsnitt finns uppe på tv4play. kollade nyss

• c4trin
    moom skrev 2011-05-20 13:59:31 följande:
    alla veckans avsnitt finns uppe på tv4play. kollade nyss
    Äntligen. Då kan man kolla på de sista i veckan nu då :D
  • sofi 88

Nu har jag kollat på gårdagens avsnitt... Är det bara jag som reagerade på att tjejen som gifte sig med afrikanen klagade på att gårdagens brud hade härmat henne? Det var ju det här med servetter, bordspynt och tårtan. Herregud, servetterna är väl de vanligaste som man beställer till bröllop, att man har hjärtan som dekoration på bröllop är ju också vanligt, rött kan väl nästan räknas till en av de vanligaste färgerna till bröllop och tårtan var ju för sjutton beställd på citygross eller maxi eller vad det var. Knappast särskilt ovanligt. Lite tråkigt med allt detta gnäll för innan har jag tyckt att hon verkar så go...

• bridesilly

Tycker det var fånigt av bruden med kongobröllopet att säga att den finska bruden (minns inte namn) har kopierat hennes bröllop. man kan väl inte ändra sina bröllopsplaner bara för att en annan brud råkar ha rött (mycket vanlig färg) samma tårtställning (och? det har väl många) och servetter med text som är väldigt populärt. TRAMS!

Sen måste jag säga att jag som finne blir en smula irriterad på att dom måste klämma in finsk sisu och en full släkting när dom pratar om finlandsbrudens bröllop. Suck! Som om inte helsvenska bröllop har fulla släktingar med. TRAMS det också. Fördomar fördomar.

• Gottblåbär

jag reagerade också på de, tycker verkligen inte de va att härma. som ni säger så är ju färgrn,servetterna och tårtställningen inte direkt ovanlig? Löjligt:p

och smaken påtårtarn, dom hade ju beställt den på Ica maxi eller liknande, ska dom välja bort en smak ssom dom kanske gillar bäst bara för någon annan haft de på sitt bröllop^^

• c4trin

Har man dessutom så låg budget som hon med finsk/svenska bröllopet lär man ha planerat allt läänge för att få ihop det. Inte precis som om man väntar i sista sekunden att planera allt efter hur anrda har det.. Väldigt löjlit kan jag hålla med om!
    Och som de e sagt tidigare är ju rött en av de vanligaste bröllopsfärgerna kan jag tänka mig

• MartinaRickard

ja jag störde mig lite på hennes sätt jag med, varje gång hon sa att hon härmat henne, höjde jag rösten här hemma i soffan " Vadå, härmat, ett bröllop har man ju planerat länge"och min blivande tittade på mig o skratta =) det är väl inget konstigt att två brudar råkar ha samma saker, och tårtställningen är ju väldigt vanlig, så då är det ju flera brudar som härmat då, gahh näe hon sjönk lite i mina ögon, rätt brudpar vann iaf=)

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!