• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • Janqvist
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-24 03:17:35 följande:
    Jag kan i och för sig tycka att det är okej med alkoholfria fester om paret av en eller annan orsak inte dricker detta. (Ex av religiösa eller medicinska skäl.) Däremot tycker jag att det är rent hyckleri med folk som dricker på andras fester, men som väljer alkoholfritt när det är deras tur att bjuda.

Håller med dig om att slöjan var jättefin! Förstod som sagt inte alls kommentaren om den. 
    Håller med dej lite där om alkoholtanken.... :)
  • Elsas mamma
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-24 03:11:01 följande:
    Jag har också följt alla avsnitt, men jag har inte upplevt att det varit samma klänning på några. Vilka skulle det ha varit? Visst, de allra flesta är axelbandslösa och många har en del likheter, men att två klänningar skulle ha varit identiska har jag helt missat, så förmodligen upplever man dem inte likadana när de sitter på olika människor, om man inte vet vilken modell det är.

Däremot tror jag inte att man ska ha för höga ambitioner om att ovanlig, särskilt inte om man väljer en lång, vit axelbandslös klänning, eftersom det trots allt är det vanligaste. Din klänning blir ju speciell för att det är du som bär den på ert bröllop. Det är ju inte beroende av hur den är draperad eller hur den är dekorerad. :)
    Min kommer att var med i programmet imorgon och den var även med den andra veckan som programmet visades.
  • apoolea

Någon som vet om "fyra bröllop" finns i andra länder och vvad de programen heter isåfall? Vill se mer, mer mer!

Får så mycket ideer :)

• Humlan66
    apoolea skrev 2011-05-25 16:53:10 följande:
    Någon som vet om "fyra bröllop" finns i andra länder och vvad de programen heter isåfall? Vill se mer, mer mer!

Jaa det undrar jag med. mera bröllopsprogram i Tv hihi
  • kandersson174
    apoolea skrev 2011-05-25 16:53:10 följande:

Har du sett det här www.tv3play.se/program/vartbrollopierahander
  • Zelmah

Det borde ju finnas en amerikansk variant eftersom programidén vad jag förstod är inköpt från USA. Tyvärr kan jag dock ej svara på vad det programmet skulle heta i så fall....

• Oniq
    Zelmah skrev 2011-05-25 19:07:04 följande:
    Det borde ju finnas en amerikansk variant eftersom programidén vad jag förstod är inköpt från USA. Tyvärr kan jag dock ej svara på vad det programmet skulle heta i så fall....
    *haha* 'Four Weddings'

..otippat va? ;)
  • apoolea
    Oniq skrev 2011-05-25 19:12:25 följande:
    *haha* 'Four Weddings'

..otippat va? ;)
    Jippi :)
  • bridesilly

Va tråkigt det är att det ska gnällas hela tiden. Nej jag föredrar mer glitter eller inget glitter på MIN klänning...eeh jepp men nu är det inte din klänning du bedömmer..hehe..eller hur.

Kan inte sluta titta på programmet. måste se alla avsnitt även om jag inte gillar gnället från vissa brudar

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!