• Lyckligaste

"Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!

Är det nån mer som har sett på Fyra bröllop? Jag tycker att det är så hemskt när de ska kritisera och betygsätta. Jag skulle bli jätteledsen om jag har bemödat mig och det är mitt livs största dag och sedan står någon i TV och är negativ.
    Men det är kul att se så fint de har ordnat.
    Jag klarar bara inte av betygsdelen.

• Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!
  • bridesilly

Va fina alla brudpar är. Blir så avis på att jag har bröllopet bakom mig och inte framför. Vill gifta mig igen ...hehe
    fast med samma make såklart. Hade varit roligt att ha bröllop igen med ett nytt tema

• Sassabrassa

Vilken låt hade veckans andra brudpar som utgångslåt? Missade programmet och min syster hade sett det och tyckte att den var så bra. Någon som vet????  Bröllopet utan alkoholen alltså.

• marielleangelina
    Sassabrassa skrev 2011-05-26 20:06:48 följande:

Vilken låt hade veckans andra brudpar som utgångslåt? Missade programmet och min syster hade sett det och tyckte att den var så bra. Någon som vet????  Bröllopet utan alkoholen alltså.

Man fick aldrig höra va de hade för utgångslåt egentligen..
    Genom vigseln spelades de stråkar, sen pratades det när de gick ut.
    Vid kyrktrappen spelades Sixpence none the richer - Kiss me
  • förlovadflicka

Fattade inte Kerstins kommentar om att hon aldrig sett buffé på bröllop? Gick inte folk och plockade själva på hennes?? 

• Zelmah
    förlovadflicka skrev 2011-05-26 22:44:10 följande:
    Fattade inte Kerstins kommentar om att hon aldrig sett buffé på bröllop? Gick inte folk och plockade själva på hennes?? 
    Nej, de blev serverade. Men massa tallrikar och meze till förrätt så där fick de olika rätter serverade och plockade väl lite vad de ville, sen huvudrätten upplagd på en tallrik. men som sagt serverade vid bordet blev de.
    Och Kesrtin hade vad jag förstod inte gått på så mkt bröllop tidigare och enbart iranska i så fall så hon hade väl aldrig upplevt ett buffébröllop tidigare.
  • BlackWIngedAngel
    Zelmah skrev 2011-05-26 22:50:08 följande:
    Nej, de blev serverade. Men massa tallrikar och meze till förrätt så där fick de olika rätter serverade och plockade väl lite vad de ville, sen huvudrätten upplagd på en tallrik. men som sagt serverade vid bordet blev de.
    Och Kesrtin hade vad jag förstod inte gått på så mkt bröllop tidigare och enbart iranska i så fall så hon hade väl aldrig upplevt ett buffébröllop tidigare.
    Syrianska bröllop menar du? ;) 
  • Zelmah
    BlackWIngedAngel skrev 2011-05-26 23:29:54 följande:
    Syrianska bröllop menar du? ;) 
    självklart! gick lite för snabbt! Skäms
  • Sassabrassa
    marielleangelina skrev 2011-05-26 20:49:14 följande:
    Man fick aldrig höra va de hade för utgångslåt egentligen..
    Genom vigseln spelades de stråkar, sen pratades det när de gick ut.
    Vid kyrktrappen spelades Sixpence none the richer - Kiss me
    Ah det var den vid kyrktrappen som hon menade. :) Tack.
  • MeahJ

Var det någon mer än jag som reagerade att bruden med sjömans-tema (sista bruden) hade en vit/ivory klänning på sig på Emelies bröllop.
    Förjäkligt enligt mig. Jag tycker att det bara är bruden som ska få att en helvit klänning på sig på ett bröllop.

Svar på tråden "Fyra bröllop" - vilket hemskt TV-program!