• Skagenbrud-03

PORR!

Hur ställer ni er inför följande: När jag letade efter foton i datorn hittade jag en massa porrbilder och 30-40 länkar till olika porrsidor. Faktum är att min man inte visar något överdrivet sexintresse till mig, vi kanske har sex 1g per månad, så nu känns det som om dessa porrbrudar är betydligt intressantare att titta på! Vi har varit sura på varann flera dagar om det här och min man vill inte diskutera detta. Jag känner mig inte mycket värd. Visste att han hade lite bilder i datorn, men inte såhär mycket! Överreagerar jag? Det är just det att han inte visar något sexintresse mot mig som gör att porrbilderna sårar!

• Svar på tråden PORR!
  • U-Brud

JAG har inte tänkt och avgöra vilka som gör det frivilligt eller inte! Men till saken hör att vissa p-skådisar verkligen vill vara med, sen vad det är som gör att de vill vara med är nog väldigt olika. (Förmodligen är det i många fall pengarna som gör att man börjar)

Frivilligt= när man gör något man själv valt att/vill göra.

Håller fullständigt med dig om att vissa filmer ger en fruktansvärd syn på vad "normals*x" är.

• U-Brud

jambasi

Svaret var till dej, glömde skriva det .

• jambasi

u-brud
    hoppas du inte tog det som ett påhopp. ville bara visa på att det är omöjligt att sortera ut de som gör det frivilligt. sen är jag tveksam till om man kan kalla det frivilligt, snarare en sjuk följd av ett sex*ualiserat samhälle.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MacGyver

Hmm... om filtret kunde ta hänsyn till att det är just p*rr som diskuteras nu, så vore det mycket enklare...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden PORR!