cissan 28/6 2003
1. Nej, inte i detta fallet. Du begärde att jag skulle ge dig "bevis" för att det är fler än dina "ett par hundra" som skadas av p0rr. Det har jag gjort. BRÅ's statistisk är inte något som helst bevis för att det är "ett par hundra" som du säger.
2. När du använder dig av argument som "Alla vet ju" och det är "självklart", så försummar du fakta. Trots att du i andra lägen kräver tunga bevis.
Jag ska förklara EN gång till. Jag kan citera mig själv - det som du ansåg var smaklöst - för att du fritt tolkat det som att jag anser att narkotika inte är så farligt, eller i alla fall inte så farligt som p0rr.
?Jag skiljer inte på det, [mjuk och hårdp0rr] av den enkla anledningen, att jag inte stödjer en industri som fullkomligt förstör människor, både i industrin och långt utanför.
Jag stödjer inte narkotikahandel heller, även om jag vet att det finns människor som inte dör av knark.?
Vidare så FÖRKLARAR jag vad jag menar med detta:
?Min jämförelse med narkotikaindustrin gör jag i första hand med utgångspunkt i de ofta förekommande uttalanden om "Vissa gillar ju det", som försök att berättiga resten.?
Dvs, att jag motsätter mig att något klassas som ok, för att det inte skadar precis ALLA. Det är detta jag hela tiden har sagt emot dig om.
Är det svårt att förstå?
Ja, då är det nog som du säger. Antingen har jag för första gången i mitt liv mycket svårt att uttrycka mig, eller tja? hur ska jag säga det? så är vi inte på samma nivå.