Den som inte levt ihop med någon som hellre väljer porren än sex med partnern, vet inte hur det känns... Det är stor skillnad på att ha porren som krydda än som ett beroende..
Jag är en tjej som ÄR kvinnlig, sexig, älskar sexiga underkläder, får kommentarer både för min kropp och mitt utseende av andra män MEN inte längre av min kille...
Han ser hellre en porrfilm innan jag kommer hem eller så sticker han hem på lunchen och "kollar". Det är nästintill alltid jag som tar initiativ till att ha sex om jag inte "tjatat" om hur trist jag tycker det är att han aldrig är som "förr"!!
Jag har prövat allt..
slutat tjata, varit förförande, pratat allvarligt, bett o bönat om ändring, brytt mig om, föreslagit att vi ska "kolla" tillsammans, sagt att det OK att han inte behöver smyga, jag har förbjudit all porr...etc.....
Men inget funkar.....
Han är helt avtrubbad, tänder inte på vardagssex...hur förförande jag än må vara i min klädsel eller utseende...
han säger att han älskar mig överallt annat... men när det kommer till kritan finns inte orken att göra någonting med mig, jag menar då inte bara sex, jag menar resa, åka på utflykt, bara helt enkelt ha mysigt ihop... All kraft och energi går till "annat"...tyvärr......
Det enda som får han att komma igång är att vi förslagsvis ska göra sådant som visas i porrfilm...att vi ska träffa andra tjejer och ha trekant.....
Jag lämnar snart honom... många förvånas att jag inte gjort det för länge sen...!!
Jag förvånas inte av det du berättar, inte heller att han inte vill prata om det. Jag har gått till psykolog i tre månader för att detta knäckt mig så...
Det jag kom fram till var att det inte är jag som behöver hjälp, det är min kille, jag knäcktes över hans missbruk...!
Han sa bara; Lämna honom om han inte söker professionell hjälp anars kommer du sluta som en känslomässig krympling......
Men lättare sagt än gjort när man älskar någon otroligt mycket.....