• Marylin

Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?

Ni som är lite av större storlek, vad ska ni har för klänning? Jag är både mullig och lång ( 176 cm) och tycker det har vart svårt att hitta DEN klänningen..  Men till slut hittade jag en som jag föll för! Jag ska ha en med ärmar, lite medeltids inpirerad.
    Har beställt från "weddingdresses" på tradera, så den sys upp i kina. Jag kommer inte ha något långt släp på min, och den ska vara några cm lägre i urringningen fram till och ska ha snörning i ryggen.
  • Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?
  • Cazz
    frallan skrev 2011-02-21 15:38:10 följande:
    Jag köpte den på www.milanoo.com jätte billig:)
    åhh tack ,hittat massa fina ju. var det dyrt med frakt??
  • Cazz
    Cazz skrev 2011-02-22 13:03:02 följande:
    åhh tack ,hittat massa fina ju. var det dyrt med frakt??
    hur lång tid tills du fick den?
  • frallan
    Cazz skrev 2011-02-22 13:03:27 följande:
    hur lång tid tills du fick den?
    Jo frakten är ju dyr, men totalt för just den klänningen inklusive frakt blev det strax under 700 kronor om jag inte minns fel... Så det blir ju ändå billigare än att köpa i sverige.

Den kommer den 15 mars så jag har inte fått den än, men dom har bemött mig väl och skickat ut mail med förväntad leverans och så vidare och det är ganske många här inne som beställt från dem. Men från att du beställer tills du har den hemma tar ungefär 45 dagar säger milanoo själva. Dom sys ju upp när du lägger beställningen.

Jag är jätte nyfiken på hur den blir, men skulle den visa sig var helt åt h*vete så var den ju inte så jätte dyr...

klicka på den vara du är intresserad av och gå till kassan så ser du vad frakten blir, du behöver ju inte genomföra köpet om du inte vill sen. Blir det sen tex 148 us dollar så skriver du bara in "148 us dollar i SEK" på gooogle så får du fram ungefär vad det blir i svenska kronor totalt.
  • maja08jerry

Jag ska ha en v-ringad klänning då jag är storbystad.. Den är lite veckad över bröstpartiet och liten bit precis under brösten, sen bara faller den. Snörning i ryggen och lite släp. Liknar lite "grekisk gudinna"- klänning; )
    Superfin och jag känner mig jättebekväm i den förutom att jag visar armarna vilket jag aldrig tycker om då dom är för stora men det har jag bara mig själv att skylla. Sen att jag fick den för 1800 kronor blir ju bara grädden på moset;D

jag är förövrigt 167, väger ca 70 kg

• Cazz
    frallan under vilken katogori fann du din klänning?
  • BrudiMaj2012

Vad tycker ni om den här klänningen? :)

• frallan
    BrudiMaj2012 skrev 2011-02-22 14:07:17 följande:
    Vad tycker ni om den här klänningen? :)

Super vacker och enkel! Jag gillar skarp de enkla klänningarna då kan man piffa som man själv vill med smycken, slöjor, flor och skor:)
  • BrudiMaj2012
    frallan skrev 2011-02-22 14:24:34 följande:
    Super vacker och enkel! Jag gillar skarp de enkla klänningarna då kan man piffa som man själv vill med smycken, slöjor, flor och skor:)
    Precis vad jag tycker också, vill ha en enkel klänning och greja lite själv med detaljer.. :)
Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?