Olga skrev 2011-02-07 01:10:35 följande:
Vart hittade du klänningen den är såå fin..Jag hade 46storlek men nu har jag kämpat och lyckades komma ner till storlek42, men känner fortfarande att det är få klänningar som ser fina ut....alla är gjorda till anorektiker!!! Hoppas att jag kan gå ner en storlek till...inte bara för bröllopetsskull utan jag mådde inte bra fysiskt bla. och jag e oxå lång 175cm....så hoppas att en sådan hade passat bra på mig?? :)
Om du bor i Stockholmsområdet finns den att avnjutas i butik på Sveavägen 51 (om den inte är slutsåld förstås).
Märket heter Pronovias(.com) och de har helt fantastiska klänningar. Just den här klänningen heter Famosa och är från 2011 års kollektion. Den underbara kvinnan som hjälpte mig i butiken på Sveavägen berättade att Pronovias säljer många klänningar i Sverige och det är sällan som brudar är besvikna. Hög kvalite och sitter bra.
Haha jag låter som en försäljare men det kanske är för att jag är så kär i min klänning. Har den som bakgrundsbild på jobbet och jag får många positiva kommentarer om den.
Själv har jag valt att beställa den från Kina och betalade 2253 kronor. I affären kostade den o-prutat 14 500.