• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    Ocean Bride skrev 2011-02-08 21:08:41 följande:
    Såg nu att de bilder jag la in förut idag inte syns.. Det syntes på min skärm, men när jag postat inlägget så syns de inte.. Varför blir det så?!?!
    Den var för övrigt väldigt lik bild nr 2 av dem som 1700-tal nyss la in =) Fast kortare, till under knät ungefär =)
    Kan du inte försöka lägga in bilderna igen?!
  • Ocean Bride

Jag testade men det blir bara ett rött X ... Har ju lagt in bilder förut, förstår inte varför det inte funkar nu..

• Skumboll
    Ocean Bride skrev 2011-02-08 21:13:09 följande:
    Jag testade men det blir bara ett rött X ... Har ju lagt in bilder förut, förstår inte varför det inte funkar nu..
    Vad konstigt! Obestämd
  • Sommarbrud

Någon som vet något bra ställe man kan beställa en underkjol ? Jag har insett att jag behöver en underkjol till min nya klänning den jag har har en inbyggd underkjol.. Jobbiga problem :) Och vilken underkjol ska man ha till ngn av dessa (borde vara samma?)
    Elegant Strapless Satin Lace Wedding DressWhite Pleated Satin Wedding Dress

• 1700tal

Den här gillar jag. Den är ju sytt till en större brud dessutom, inte en anorektisk size 0-modell.

• 1700tal

MÅSTE bara visa denna klännings baksida (har blivit sugen på spetsklänningar nu! ). Har ni sett vilket spets och vilket mönster?! ÅH, vill ha...

• Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-02-08 21:50:42 följande:
    MÅSTE bara visa denna klännings baksida (har blivit sugen på spetsklänningar nu! ). Har ni sett vilket spets och vilket mönster?! ÅH, vill ha...
    Åhh den var väldigt fin. Jag har ju en förkärlek till spets..
  • Skumboll
    1700-tal: Den första är nog ingen hit på mig, men den andra var riktigt fin! Gillar de tunna skira materialen! Visst är det spets påsytt upptill, och pärlor på det? 
    Åh, helt fantastisk spetsklänning! 
  • La novia

God afton damer Flört som många före mig kommenterat så händer det mycket på kort tid här, jätteroligt! (fast en del att uppdatera sig på när man varit borta nån dag)

Imorgon blir det till Göteborg och gå igenom alla brudbutiker Skrattande ska bli kul! Har i princip bestämt mig för att beställa "min" Maggie Sottero men ska se om modellen, eller nån liknande finns så jag vet om jag passar i spets så som jag hoppas att jag gör! Annars blir det till att tänka om!  

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden