• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-02-07 21:53:05 följande:
    Va?! Men det var faktiskt väldigt safftigt. Förvånad Fattar att tyget är tiptop kvalitétssiden och mycket exklusivt men det är ju inte särskilt mkt av det å andra sidan...

Haha, det finns inga fel svar - bara flera klänningar!

Hm, vad skulle passa till dina önskemål och behov. Ska kolla lite bland mina millybilder (har ju alla på datorn, går mkt lättare att leta då..)
    Höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg prislappen, det var lite väl för en sådan klänning oavsett hur bra kvalitet det är på tyget. 

Mina behov ja.... något som döljer fläsket.  Okej såååå stor är jag inte, bara lite rundare än önskat. 
    Jag har en idé men jag vill se dina förslag först...
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-02-07 21:45:30 följande:
    Och om man skulle beställa en till, vad skulle det bli då? No fluff-fluff. 
    Hm, feel free att dunderdissa men något åt det här hållet borde passa din längd, anti-fluff-fluff-attityd och din mage. Men lite moderering förstås för att passa dina former, flytta midjorna och göra om urrigningar osv. Sånt får man ju alltid fixa... Kanske du skulle våga beställa en med liiite midja att ha som alternativ?

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-07 22:02:22 följande:
    Tre förslag
    Den första var fin, gillar blommorna.. Mellanklänningen var ju den jag oxå la in så den gillas! Det enda jag tyckte med den när jag såg den först var att draperingarna är liiite för mkt gardin-look. Men over all så gillar jag oxå den.
  • Sommarbrud

haha jag kanske skulle frga vad ni tyckte om mina tre förslag ?

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-07 22:14:11 följande:
    haha jag kanske skulle frga vad ni tyckte om mina tre förslag ?
    Öh, var det inte det du gjorde? Gjorde jag nåt dumt som kom med kommentarer, det kanske du inte ville ha?
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-02-07 22:18:04 följande:
    Öh, var det inte det du gjorde? Gjorde jag nåt dumt som kom med kommentarer, det kanske du inte ville ha?
    Klart jag vill ha kommentarer annars slutar det med att jag beställer tre st :) Så kommentarer vill jag ha massor!!!
  • Sommarbrud

Nr 1 kanske döljer magen lite?

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-02-07 22:09:25 följande:
    Hm, feel free att dunderdissa men något åt det här hållet borde passa din längd, anti-fluff-fluff-attityd och din mage. Men lite moderering förstås för att passa dina former, flytta midjorna och göra om urrigningar osv. Sånt får man ju alltid fixa... Kanske du skulle våga beställa en med liiite midja att ha som alternativ?

Har du någon större bild på nummer 1?
  • Sommarbrud

Nej nu får jag gå och lägga mig och sova på saken ska prova min klänning imorgon som jag har så det inte blir en liknande :=

God Natt:)

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden