• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Farmall

Har hållt på att leta brudnäbb och näbbkläder nu ett tag. Har beställt brudnäbbsklänningen nu äntligen. Hoppas nu bara den är lika fin i verkligheten. Näbbkläder till en 1åring är inte helt enkelt...

• Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-02-07 13:12:52 följande:
    Har hittat en jackett!!! Till misstänkt lågt pris... Superbra så jag bör slå till? Eller för bra för att vara sant??

www.milanoo.com/Long-Black-Single-Breasted-Bu...
    Oj väldigt bra pris! Slå till :) Du ska inte fråga mig om att inte handla jag är mer en chansa person... :)
    O svårt att lämna datorn för nu sitter jag o tittar på ringar också.....
  • 1700tal
    Farmall skrev 2011-02-07 13:10:33 följande:
    Har hållt på att leta brudnäbb och näbbkläder nu ett tag. Har beställt brudnäbbsklänningen nu äntligen. Hoppas nu bara den är lika fin i verkligheten. Näbbkläder till en 1åring är inte helt enkelt...
    Har du bild på den som du kan visa i tråden? Det är ju kul med näbbinspiration oxå, inte bara brudklänningar...
  • Farmall

Här är den. Med och utan boleron som jag också köpte till i ett. Min dotter har ÄLSKAT den från första stunden hon såg den, så jag hade inget val. Det blev den.

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-07 13:14:17 följande:
    Oj väldigt bra pris! Slå till :) Du ska inte fråga mig om att inte handla jag är mer en chansa person... :)
    O svårt att lämna datorn för nu sitter jag o tittar på ringar också.....
    Hittat frockcoats oxå till samma pris!!

http://www.milanoo.com/Full-Length-Black-Single-Breasted-Button-Lapel-Worsted-Groom-Wedding-Tuxedo-p31074.html

En till som är lite längre än den första:

http://www.milanoo.com/Handsome-Black-Single-Breasted-Button-Lapel-Worsted-Groom-Wedding-Tuxedo-p31092.html

• 1700tal
    Farmall skrev 2011-02-07 13:22:25 följande:
    Här är den. Med och utan boleron som jag också köpte till i ett. Min dotter har ÄLSKAT den från första stunden hon såg den, så jag hade inget val. Det blev den.

Den var jättesöt. Var köpte du den, på nätet alltså? Ska den va i den färgen?
  • Sassabrassa
    1700tal skrev 2011-02-07 13:29:16 följande:
    Den var jättesöt. Var köpte du den, på nätet alltså? Ska den va i den färgen?
    Åh vad fin. Skulle passa både min tärna och brudnäbben. Finns den i fler storlekar?
  • Farmall

Den ska vara exakt så. Köpte den på ebay. Borde komma i nästa vecka. Längtar!

• Farmall

Javisst. Fanns många storlekar. Kolla säljaren pinkypretty. Men jag har ju inte fått den än så jag vet ju inte om den är bra i verkligheten än....återstår att se. Kostade bara typ 320:- inkl. frakt.

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden