• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sassabrassa
    Sommarbrud skrev 2011-02-07 22:24:53 följande:
    Nej nu får jag gå och lägga mig och sova på saken ska prova min klänning imorgon som jag har så det inte blir en liknande :=

God Natt:)
    Gillar både nr 1 och nr 3. Båda har en fin drapering som döljer magen. :) Sov gott.
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-02-07 22:24:53 följande:
    Nej nu får jag gå och lägga mig och sova på saken ska prova min klänning imorgon som jag har så det inte blir en liknande :=

God Natt:)
    Jag gillade ettan! Blomman på sidan (eller vad det nu är, en dekoration iaf!) livade upp klänningen massor. 
  • 1700tal

Jadå har större bilder men nu har min dator gett sig för ikväll. Trådlöst på vischan.... Lägger in bilder på ettan imorg på morgonen!

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-02-07 22:37:05 följande:
    Jadå har större bilder men nu har min dator gett sig för ikväll. Trådlöst på vischan.... Lägger in bilder på ettan imorg på morgonen!
    Danke!

Alltså, jag gillar Jim Hjelm, men det är så många fina att jag inte kan välja!!
  • 1700tal

Nehe, nu fick datorn fart igen. Här är de... Gillar själv denna klänning, om jag skulle överväga en spetsklänning skulle det bli en som den här.

• 1700tal

Bilderna är egentligen ännu större så om du vill kan jag lägga in dem större.

Nu loggar jag ut för ikväll. Sambon pluggar så vi slåss om datorn.

• L8PR

Ååååå hur länge ska man våndas? Har ju beställt men jag vill liksom få någon input på ommin klänning kommer någon vart!

1700-tal: Hur länge väntade du på din?

• Skumboll

Jag funderar på något sånt här.... men vette fan om det passar mig? Och den eviga frågan, vad gör man med ovandelen? jag är inte jätteförtjust i axelbandslöst. Lite input please!

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-02-08 09:06:28 följande:
    Jag funderar på något sånt här.... men vette fan om det passar mig? Och den eviga frågan, vad gör man med ovandelen? jag är inte jätteförtjust i axelbandslöst. Lite input please!
    Båda var ju väldigt fina skulle kunna tänka mig ngt liknande fast med en annan överdel. Vill oxå ha axelband men jag tänkte nog fixa så man kan sätta på band till kvällen
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden